کد خبر: ۲۰۰۴۳۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود مصدوميت سوشا مکاني اين دروازه‌بان را تعويض نکردم و از او خواستم به بازي ادامه دهد.
  حسين فرکي بعد از پيروزي تيمش در ضربات پنالتي مقابل پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي گفت: به همه هواداران و مردم خوزستان تبريک مي‌گويم، حضور بي‌سابقه تماشاگر در ورزشگاه غدير اهواز ما را با انگيزه کرد و تلاش و شايستگي بازيکنان فولاد خوزستان باعث شد نمايش زيباي فوتبال ناب خوزستان رقم بخورد. ما در جريان بازي مي‌بايست به نتيجه مطلوب مي‌رسيديم اما علي‌رغم ميل باطني ما بازي به وقت اضافه کشيده شد.

به گزارش فارس، وي افزود: در اين بازي دروازه‌بان‌هاي دو تيم روز بسيار خوبي داشتند. دروازه‌بان ما در ضربات پنالتي موفق‌تر عمل کرد و خوشحالم که توانستيم به يک پيروزي با ارزش دست پيدا کنيم. ادامه کار ما بسيار سخت است اما اميدوارم بتوانيم موفق شويم. با وجود مصدوميت شديد سوشا مکاني و اصرار او بر تعويض از او خواستم بماند چون مي‌دانستم سوشا مي‌تواند موثرتر باشد.

فرکي تأکيد: بختيار رحماني شب گذشته دچار بيماري شد و تا صبح زير سرم بود با تلاش پزشکان تيم در ترکيب قرار داده شد. جا دارد از پزشکان تيم تشکر کنم. ما در هر دو جام تلاش مي‌کنيم تا هوادار را راضي کنيم. شايستگي و عملکرد مثبت و فني ما در پايان ليگ برتر و جام حذفي مشخص مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: تنها نگراني من برنامه‌ريزي سازمان ليگ است. اين موضوع را به غلامرضا بهروان گفتم. چرا بايد تيم نفت تهران 10 روز استراحت کند اما ما فقط 4 روز زمان داشته باشيم تا بازي آينده را برگزار کنيم انتظار دارم سازمان ليگ در برنامه‌ريزي خود تجديد نظر کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها