کد خبر: ۲۰۰۴۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
بازيکن ذوب آهن با بيان اينکه گل استقلال به صورت تصادفي وارد دروازه ذوب آهن شده است گفت: متاسفانه توپ‌هاي آخر ما در اين بازي وارد دروازه حريف نشد.
قاسم حدادي‌فر پس از تساوي يک بر يک ذوب آهن مقابل استقلال در مورد اين ديدار گفت: بازي خوبي بود. مخصوصا تيم ذوب آهن موقعيت‌هاي زيادي داشت که نتوانستيم از همه آن‌ها استفاده کنيم و متاسفانه در دقايق آخر با گلي که از حريف خورديم، سه امتياز اين ديدار را با وجود اين که نياز مبرمي هم به آن داشتيم، از دست داديم و متاسفانه مانند بازي‌هاي گذشته توپ‌هاي آخرمان وارد دروازه حريف نمي‌شود که اميدوارم اين مشکل هرچه زودتر حل شود.

به نقل از ايسنا،بازيکن ذوب آهن افزود: البته گل آن‌ها نيز با برخورد به مدافع خودمان وارد دروازه‌ شد و باعث شد سه امتياز اين ديدار را از دست بدهيم.

وي درباره شرايط تيم ذوب آهن نيز گفت: خدا را شکر چند وقتي است که شرايط خيلي خوب شده و اميدوارم بتوانيم با کسب نتايج خوب در هفته‌هاي پاياني ليگ، جايگاه خود را در جدول رده‌بندي ارتقا دهيم تا هواداران خود را خوشحال کنيم. ما زماني در اوج بوديم ولي الان دو، سه سالي است که پايين جدول به سر مي‌بريم و اميدوارم مسئولان حمايت بيشتري از ذوب آهن بکنند تا ما نيز بتوانيم عملکردي درخور نام اين تيم داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها