کد خبر: ۲۰۰۴۱۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: براي کسب مقام قهرماني نيم‌نگاهي به نتايج رقيبان داريم. مقابل پرسپوليس بازنده نشويم در کورس مي‌مانيم.
زلاتکو کرانچار بعد از پيروزي سه بر يک سپاهان مقابل استقلال خوزستان گفت: اگر هرکس به نتيجه نگاه کند شايد در نگاه اول بگويد بازي يک‌طرفه بوده است اما اصلا اينطور نيست در نيمه اول استقلال خودش را به ما تحميل کرد اگر موقعيت‌هاي آنها گل مي‌شد کارمان دشوار مي‌شد.

به گزارش فارس،وي افزود: بعد از 30 دقيقه ابتدايي روند بازي برگشت و به نوعي آب روي آتش ريخته شد. در نيمه دوم به غير از گلي که خورديم در باقي لحظات ابتکار و خلاقيت دست ما بود. در 15 دقيقه پاياني مدلي که استقلال مي‌خواست بازي کرديم. آنها دنبال بازي سرعتي بودند و نفرات ما نيز عجولانه کار مي‌کردند به بازيکنان و هوادارانمان اين برد را تبريک مي‌گويم.

سرمربي سپاهان در مورد 6 هفته پاياني گفت: اگر تمرکز لازم را داشته باشيم بايد به دنبال حداکثر امتيازات باشيم. امروز اين 3 امتياز خيلي به ما کمک کرد بازي خيلي مهمي با پرسپوليس داريم اگر در اين بازي نبازيم يا برنده شويم همچنان اميدواريم در کورس باقي بمانيم. به نوعي مي‌بايست نگاهي به رقيبان در صدر جدول داشته باشيم و به دنبال از دست دادن امتيازات توسط آنها باشيم. ما کار خودمان را انجام مي‌دهيم.

وي در ادامه پاسخ به اين سوال که آيا براي پرسپوليس شانسي براي قهرمان شدن قائل نيست، خاطرنشان کرد: من اين حرف را در مورد پرسپوليس نزدم آنها بعد از شکست در تبريز جو تيم خود را از دست دادند، اين تيم بازي مهمي با فولاد خوزستان دارد، اگر ببازند جو تيم آنها خراب‌تر مي‌شود و مقابل ما شرايط بدي دارند اما اگر ببرند شرايط بهتري پيدا مي‌کنند.

سرمربي سپاهان در مورد درخواست هواداران براي بازگشت هادي عقيلي، گفت: هادي عقيلي بازيکني است که کيفيت بالايي دارد و مي‌تواند در تيم ملي باشد. او از کارلوس کي‌روش عذرخواهي کرده و جريمه هم شده است. بايد به نوعي درخواست هواداران مدنظر گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها