کد خبر: ۲۰۰۴۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت: دنبال تساوي نيستم اما اين نتيجه منصفانه بود.
دراگان اسکوچيچ بعد از تساوي يک بر يک تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: فکر مي‌کنم خوب بازي کرديم البته هيچ وقت به تساوي راضي نيستم. نتيجه منصفانه بود در اين زمين نا هموار بازيسازي و حمله کردن سخت بود؛ اما در مجموع راضي هستم، چون بازيکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش فارس،وي در مورد انتقال مازيار زارع به خط دفاع و استفاده از پوررحمت الله در خط هافبک افزود: پوررحمت‌الله بازيکن جواني است. از کار او راضي هستم چرا که بازي بازيکنان جوان نوسان دارند؛ اما او هميشه خوب بازي مي کند.

سرمربي ملوان در مورد اينکه آيا نبايد يک امتياز کسر شده از اين تيم بازگردانده شود، خاطرنشان کرد: اگر در بين هواداران اتفاقي بيفتد نمي شود با گرفتن امتياز تيم را تنبيه کرد. بلکه بايد جريمه مالي انجام داد. مثلا در بازي اينترميلان و آث ميلان با اين شرايط بايد 27 امتياز از اين دو تيم کسر کرد چراکه از لحظه گرم کردن تا رفتن به خانه به يکديگر فحاشي مي کنند. اصلاً دوست ندارم کسي مشکل درست کند؛ اما بايد درک کنيم فوتبال سينما نيست. آمديم لذت ببريم و بايد صبور باشيم. در ديدار مقابل سايپا وقتي در دقايق پاياني گل زديم از خوشحالي ما حريف عصباني شد؛ اما واقعاً مي خواستم خوشحالي خود را نشان دهم.

وي در مورد بازگشت امير حسين فشنگچي عنوان کرد: اين بازيکن مدت‌ها بازي نکرده و فرم خود را از دست داده بود. او مثل ساير نفرات براي من مهم است و به او نياز دارم. بچه هاي من همه خوب هستند و خوشحالم که مربي چنين تيمي هستم. واقعاً بازيکنان ما فوق‌العاده هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها