کد خبر: ۲۰۰۴۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: در ديدار برابر داماش پيروز شديم اما دستورات کادر فني در زمين اجرا نشد.
صمد مرفاوي پس از پيروزي 3 بر 2 تيميش برابر داماش گيلان در نشست خبري حاضر شد و اظهار داشت: روز گذشته هم گفته بودم که بازي سختي در پيش داريم. البته معتقدم که خودمان کارمان را سخت کرديم و گل مساوي را دريافت کرديم. بازيکنان تمرکز خود را از دست داده بودند اما خوشبختانه توانستيم سه امتياز اين بازي را از آن خود کنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در لحظاتي از بازي که بازيکنانم تمرکزشان را از دست داده بودند داماشي‌ها ميانه ميدان را در اختيار گرفتند و به ما فشار آوردند. در نيمه دوم شروع خوبي نداشتيم اما رفته رفته بازي درگيرانه‌اي از خود به نمايش گذاشتيم و توانستيم بر بازي مسلط شويم و دو گل به ثمر برسانيم.

مرفاوي با بيان اينکه بازيکنانم نتوانستند دستورات کادر فني را به خوبي در زمين اجرا کنند، خاطرنشان کرد:‌ از نتيجه بازي راضي هستم چرا که توانستيم سه امتياز کسب کنيم. اما برنامه‌هايي که داشتيم به خوبي در زمين اجرا نشد.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم تاکيد کرد: خودمان کار را براي خودمان سخت کرديم و داماش توانست دو گل به ثمر برساند. اين پيروزي شرايط ما را در جدول بهتر خواهد کرد و اميدوارم بتوانيم در بازي‌هاي بعدي هم نتايج خوبي کسب کنيم تا شرايط‌مان بهتر شود.

وي افزود: من معتقدم توانايي تيم من بالاست و مي‌تواند بهتر بازي کند انتظار بيشتري از بازيکنانم دارم تا خواسته‌هايم را دقيق در زمين اجرا کنند. از آنها مي‌خواهم فوتبالي ارائه کنند که کار براي خودشان سخت نشود. در گل اول دفاع ما توپ را خوب دفع نکرد و اين امر در فوتبال حرفه‌اي خوب نيست.

مرفاوي در مورد هادي شکوري و انتقادهايي که به وي مي‌شود، تصريح کرد: ممکن است اين بازيکن اعصاب ما را خرد کند اما يک بازيکن باتجربه است که به ما کمک مي‌کند ضمن اينکه بازيکن جايگزيني هم براي وي نداشتيم که وارد زمين کنيم تنها محسن بياتي‌نيا را داشتيم که مصدوم بود و نمي‌توانست در اين بازي به ميدان برود. در کل برخي مسائل فني وجود دارد که نمي‌توانم براي همه بيان کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها