کد خبر: ۲۰۰۰۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اين شرايط هيچ‌کس نمي‌تواند براي ما تصميم گيري کند، چون هنوز شانس قهرماني داريم.

محمدرضا خلعتبري در گفت‌وگو با فارس، ابتدا در مورد تغيير محمد رويانيان، اظهار داشت: من نمي‌توانم زياد در خصوص تغييرات در مديريت باشگاه صحبت کنم چون اين بحث مديريتي است، اما در مدتي که رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بود براي باشگاه و پرسپوليس زحمات زيادي کشيد و جا دارد از همين جا از وي تشکر کنم و به او خسته‌ نباشيد بگويم.

وي افزود: انشاءالله رويانيان بتواند در هيات مديره باشگاه پرسپوليس بماند، چون من مطمئنم مي‌توان نهايت استفاده را از حضور رويانيان ببرند. رويانيان آدم بزرگ و اکنون بسيار با تجربه شده است و مطمئن باشيد از تجربيات او مي‌توان بهترين استفاده را کرد.

خلعتبري در مورد شرايط پرسپوليس نيز گفت: شرايط ما چندان بد نيست، اما متاسفانه در بازي با گسترش‌فولاد و با يک باخت همه چيز ما خراب شد و فقط شرمنده مردم و هواداران شديم. باور کنيد انتظار نداشتيم که مقابل گسترش‌فولاد غافلگير شويم اما قبول داريم اصلا خوب کار نکرديم.

وي يادآور شد: بايد از هواداران عذرخواهي کنيم. ما شرمنده آنها شديم اما فقط بايد به دنبال جبران در جام حذفي باشيم و ديدار مقابل سپاهان نيز در ليگ برتر از طرف ديگر براي ما بسيار حساس و حياتي است. انشاءالله بتوانيم در دو بازي پيش‌رو يکي از بهترين نتايج‌مان را بگيريم تا ناکامي 4 هفته گذشته را جبران کنيم.

مهاجم قرمزپوشان درباره بازي مقابل فولاد خوزستان نيز، گفت: ما به دنبال اين هستيم تا مقابل تيم خوب فولاد به يک پيروزي برسيم، آنها تيمي جوان و واقعا تکنيکي دارند. اما ما هم چاره‌اي جز شکست حريف در خانه‌اش نداريم و به غير از برد حق نداريم به مسئله ديگري فکر کنيم.

خلعتبري درباره اظهارات فولادي‌ها مبني بر اينکه بهتر است پرسپوليس از جام حذفي کنار بکشد، گفت: من صحبت‌هاي ابن قاسم را خواندم منظورشان اين بود که پرسپوليس بازي حساسي را انجام نداده که به اين مرحله رسيده است. ابن قاسم نگفته که پرسپوليس از ترس فولاد کنار بکشد. ابو مي‌داند و حتي در صحبت‌هايش اين را گفته که پرسپوليس تيم بزرگي است و باخت‌هاي اخير باعث نمي‌شود تا از ارزش‌هاي اين تيم کم شود.

وي افزود: اما از اين مسائل بگذريم، فولاد تيمي يک دست و داراي کادر فني خوب است، اما ما هيچ چاره‌اي به جز برد فولاد و برگشت به روزهاي خوب نداريم. ما اگر به غير از برد اتفاق ديگري برايمان بيفتد خيلي از چيزها خراب مي‌شود. به همين دليل فقط براي برد مي‌رويم تا از اهواز دست پر به تهران برگرديم تا به مصاف تراکتورسازي در نيمه نهايي برويم.

وي در پاسخ سؤال ديگري که آيا به نظر شما قهرماني در ليگ برتر براي پرسپوليس تمام شده يا خير، گفت: چرا بايد اميد ما را از دست بدهيم، 6 بازي مانده و امکان رخ دادن هر اتفاقي وجود دارد.همه چيز دست خودمان است، هيچ‌کس نمي‌تواند براي ما در اين شرايط تصميم‌گيري کند. ما بايد در هر بازي ببريم که اميدوار باشيم. هنوز هيچ چيز مشخص نيست، استقلال يک بازي عقب‌افتاده دارد. انشاءالله ما بايد با بردهاي پياپي تکليف خودمان را روشن کنيم تا شرايط‌مان در جدول بهتر از هميشه کنيم. فقط از هواداران و بازيکنان مي‌خواهم اميد خود را از دست ندهند چون دو بازي آينده براي ما بسيار حساس و حياتي است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها