کد خبر: ۲۰۰۰۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي چلسي در خصوص اظهار نظر ونگر در مورد انتقال خوان ماتا به منچستريونايتد تاکرد کرد او هميشه غر مي‌زند.

 

پس از آنکه خوان ماتا در حال انجام پروسه قرارداد 37 ميليون پوندي خود براي انتقال از چلسي به منچستريونايتد است، آرسن ونگر، سرمربي آرسنال به انتقاد از اين انتقال پرداخته و اعلام کرده اين کار ناعادلانه است.

ژوزه مورينيو در اين زمينه گفت: غر زدن‌هاي ونگر يک اتفاق طبيعي است زيرا او همواره اين کار را انجام مي‌دهد. اين کار در ذات او است. اگر آرسنال، منچسترسيتي يا ليورپول نيز براي خريد ماتا اقدام کرده‌ بودند مي‌توانستند او را با قيمتي مشابه به تيم خود ببرند.

مورينيو ادامه داد: يک تيم فقط مي‌تواند با 11 بازيکن به ميدان برود نه 12 تا. تيم‌هاي منچسترسيتي، آرسنال و منچستريونايتد مملو از بازيکنان بزرگ است. اگر ماتا براي هر کدام از اين باشگاه‌ها بازي کند به آن معنا است که بازيکن ديگري بيرون از ترکيب مي‌ماند. ونگر همواره نظرهايي در خصوص اين رخدادها دارد و آنها را هم در اختيار ديگران مي‌گذارد. من هم نظرهاي او را مي‌پذيرم اما وقتي مي‌گويد که اين کار ناعادلانه بوده است، بايد بگويم ناعادلانه اين است که تيم او همواره در بهترين روز از هفته (که همواره مورد نظر آنها است) به ميدان مي‌رود. هميشه، هميشه اينطور بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها