کد خبر: ۱۹۹۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از فارس، رسانه‏ های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دفتر مبارزه با تروریسم این رژیم نسبت به سفر اتباع خود به اردن و چند کشور دیگر به شدت هشدار داده است.
 
دفتر مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی همچنین از آن دسته از اتباع خود که در حال حاضر در اردن هستند خواسته تا هرچه سریع‏تر خاک این کشور را ترک کنند.
 
این هشدار در حالی مطرح شده که شهروندان اردنی قرار است روز پنجشنبه هفته جاری به منظور بستن سفارت رژیم صهیونیستی در امان تظاهرات میلیونی برگزار کنند.
 
پس از فراخوان مخالفان رژیم صهیونیستی در اردن جهت برگزاری تظاهرات میلیونی علیه این رژیم، دولت اردن در اطراف سفارت اسرائیل که در منطقه "رابیه" واقع در غرب امان قرار دارد، تدابیر شدید امنیتی ایجاد کرده تا اتفاقاتی مانند مصر در این کشور تکرار نشود.
 
شاهدان عینی و ساکنان اطراف سفارت اسرائیل در رابیه اعلام کردند که یکی از در یکی از خیابان‌های منتهی به سفارت اسرائیل دو دستگاه نظامی زرهی مستقر بوده، این در حالی است که حضور گسترده نیروهای امنیتی اردن در این منطقه نیز ملموس است.
 
اردن در سال 1994 میلادی یک پیمان صلح با رژیم صهیونیستی (موسوم به وادی عربه) امضا کرد و پس از مصر دومین کشور عربی است که با دشمن اول جهان اسلام پیمان سازش دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها