کد خبر: ۱۹۹۳۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
یک رسانه وابسته به طیفی از عناصر ضد انقلاب تصریح کرد اپوزیسیون جمهوری اسلامی به دور از مردم است و از تناقضات متنوع رنج می‌برد.
ایرانیان دات‌کام در توصیف بخشی از این تناقضات نوشت: آنها از دموکراسی می‌گویند اما به اعضاء خود اجازه نمی‌دهند که در امور سیاسی و تشکیلاتی دخالت کنند. از جبهه ملی، مصدق و نهضت مقاومت ملی می‌گویند اما با کودتاگران ]آمریکا و انگلیس[ همکاری می‌کنند.

این سایت ادامه می‌دهد: اپوزیسیون از طبقه کارگر می‌گویند اما از کانال‌های تلویزیونی استفاده می‌کنند که صاحبان آنها با کارگران مهاجر در اسرائیل و کشورهای عربی همچون برده رفتار می‌کنند. از کلمه دهان پرکن تفکر و تعقل جمعی می‌گویند اما وسیله و ابزاری همچون این وبسایت برای دخالت جمع فراهم نمی‌کنند. از سیاست‌های رژیم انتقاد می‌کنند اما از لاشخورهای وهابی و سلفی در سوریه دفاع می‌کنند.

ایرانیان دات‌کام افزود: این طیف از خلیج فارس سخن می‌گویند اما از شیوخ عرب دستور می‌گیرند. یا از حقوق بشر می‌گویند اما از امکانات مالی و دستگاه‌های تبلیغاتی ضد بشری‌ترین رژیم‌های عربی در منطقه استفاده می‌کنند، از برتری نژاد آریا می‌گویند و به مردم عرب توهین می‌کنند. اما شیوخ عرب تبعیض‌گر را می‌ستایند و با دستگاه‌های تبلیغاتی آنها همکاری می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها