کد خبر: ۱۹۸۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از فارس به نقل از روزنامه انگلیسی "تلگراف"، گروهی از تظاهرات کنندگان موسوم به "مسلمانان ضد جنگ" روز گذشته و همزمان با دهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر، با به آتش کشیدن پرچم آمریکا در مقابل سفارت آمریکا در لندن تجمع کردند.
 
این گروه با در دست داشتن پلاکاردهای ضدآمریکایی فریاد "تروریست‌های آمریکایی" سر می ‌دادند و نمادهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: "اسلام بر جهان سلطه پیدا خواهد کرد".
 
یکی از حاضران در این تظاهرات اعلام کرد: اگر نظامیان خود را از سرزمین های مسلمانان به عقب بازنگردانید، شما همواره رنج خواهید برد و تحقیر خواهید شد.
 
خبر برگزاری تظاهرات مسلمانان مقابل سفارت آمریکا در لندن در شرایطی گزارش می شود که یک گروه کوچک از مخالفان راست گرا در لندن موسوم به "لیگ دفاعی انگلیس" که مخالف تجمع مسلمانان مقابل سفارت آمریکا بودند، نیز به برگزاری تظاهرات پرداختند و نمادهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: "مسلمانان علیه افراط گرایی " و "اگر شما خواستار شریعت هستید، به عربستان سعودی بروید".
 
بدنبال تلاش پلیس انگلیس برای دور نگه داشتن اعضای دو گروه تظاهرات کنندگان از یکدیگر درگیری های جزئی نیز میان تظاهرات کنندگان و به ویژه حامیان لیگ دفاعی انگلیس با پلیس اتفاق افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها