کد خبر: ۱۹۸۷۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۳۰ دی ۱۳۹۲
داور دربی 78 گفت: «شاید اگر داور ديگري به جاي من بود صادقیان را اخراج می کرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج، سعید مظفری زاده درباره سفرش به کانادا و اینکه آیا قرار است در این کشور داوری کند یا نه اظهار داشت: «در درجه اول من براي زندگي قرار است به کانادا بروم. داوري را دوست دارم و اگر شرايط مهيا باشد به کارم در آنجا ادامه مي‌دهم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.»

 

وی درباره فشارهایی که اخیرا روی داوری وجود دارد گفت: «فشار روی داوری به ويژه در يکي، دو سال گذشته افزايش يافت. فکر مي‌کنم کميته انضباطي بايد تصميم قاطعي در اين زمينه بگيرد.»

 

مظفری زاده درباره اینکه آیا احتمال تغییر تصمیمش وجود دارد عنوان کرد: «نه، اين امکان نیست. تصميم خداحافظي‌ام را از قبل گرفته بودم و اگر دربی 78 را هم سوت نمي‌زدم، از ليگ برتر کنار مي‌کشيدم. شرايط زندگي من به شکلي است که ديگر نمي‌توانستم ادامه بدهم و ترجيح دادم از خيلي مسائل دور باشم. حداکثر تا 2 ماه ديگر در ايران هستم و سپس به کانادا مي‌روم.»

 

وی درباره اینکه آیا هنوز بر این باور است پیام صادقیان نباید اخراج می شد گفت: «من چند بار فيلم بازي را ديدم و هنوز هم مي‌گويم شدت ضربه صادقیان زياد نبود. شاید اگر داور ديگري به جاي من بود صادقیان را اخراج می کرد.»

 

مظفری زاده درباره اعتراض پرسپولیسی ها به حرکات و الفاظ رکیک آندرانیک تیموریان اظهار داشت: «تیموریان هيچ حرف بدي نزد. او فقط شوخي می کرد و بازيکنان پرسپوليس هم به شوخی جوابش را مي‌دادند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها