کد خبر: ۱۹۸۳۲۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۲۷ دی ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئله اعتصاب بازیکنان یک موضوع درون خانوادگی است.
 به گزارش خبرگزاری فارس، سعید شیرینی پس از دربی 78 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضمن احترامی که برای قلعه‌نویی قائلم اما به نظر می‌رسید در استقلال همه می‌خواستند بازی را مساوی کنند و به آنها بابت این یک امتیاز تبریک می‌گویم.

وی افزود: البته منظورم به هیچ عنوان کنایه زدن به استقلالی‌ها نیست اما همه دیدند در این بازی فقط یک تیم به دنبال برد بود که اسمش پرسپولیس است و تیم دیگر با یک شیوه دفاعی تساوی می‌خواست که به آن رسید. البته خوشحالی زاید‌الوصف بازیکنان حریف در پایان بازی گواهی این ادعاست.

شیرینی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم و پس از صحبت‌های دایی هرچه داشتند در توان گذاشتند اما با همه احترامی که گفتم برای حریف قائلم استقلال بازی را با یک تاکتیک تمام دفاعی خراب کرده بود.

وی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی نیز گفت: مسائلی است که بین بازیکنان، مربیان، مدیران و ارکان باشگاه پیش می‌آید در رسانه‌های خبری جایی ندارد و بهتر است اسرار خانواده داخل خانواده بماند.

سرپرست سرخپوشان تأکید کرد: بیشتر تأسف من برای هواداران پرسپولیس است که این همه راه آمدند تا گل ببینند و شاهد پیروزی تیم‌شان باشند اما شرمنده این عزیزان شدیم، هرچند هنوز چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده و با توجه به بازی‌های سخت‌تر استقلال امیدوارم بتوانیم در ادامه راه جبران مافات کرده و دل این هواداران پرسپولیس را که ولی‌نعمت ما هستند، شاد کنیم.

شیرینی در خصوص قضاوت مظفری‌زاده نیز گفت: به این داور سالم، بی‌غرض و پاک خداقوت گفته و امیدوارم این عزیز در خداحافظی خود تجدیدنظر کند در غیر این‌صورت از ته دل برای ایشان آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی‌اش را دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها