کد خبر: ۱۹۸۱۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۲۶ دی ۱۳۹۲
خبرنگار ورزش سه با اين پيشکسوت گفت‌و‌گويي صميمانه انجام داد که در ادامه مي‌خوانيم:

گفتيم استاد بنظر شما دربي 78 چند چند مي‌شود؟ گفت من که باشم مي گويم مساوي! گفتيم چرا؟ گفت: بدليل ترس مربيان دو تيم از باخت که اجازه نمي دهند بازيکنان آبي و قرمز بي واهمه به سمت دروازه حريف يورش ببرند.

گفتيم پس چطور پرويز مظلومي چهار ، پنج مرتبه متوالي توانست پرسپوليس را ببرد و لقب سوبله چوبله بگيرد؟

دستي به شانه ام زد و گفت: آفرين مورد خوبي را اشاره کردي فرق مظلومي با بقيه مربيان دربي اين بود که او شهامت زيادي داشت و از تساوي بدش مي آمد آمار هم همين را مي گويد مربي سابق استقلال به‌ترتيب يک بر صفر ، يک بر صفر ، دو بر صفر ، سه بر صفر پرسپوليس را برد و در آن ديدار هم که 3 بر 2 و روي درخشش ايمون زايد باخت بازهم دو گل به حريف زد تا ثابت کند در دربي ترسوها به بهشت نمي روند!

گفتيم خب اميرقلعه نوعي هم تا بحال بعنوان مربي دربي را نباخته است؟ گفت همين ديگر وقتي مي گويم اين دربي هم مساوي مي شود يکي از دلايلش نگراني امير بابت خدشه وارد شدن به رکوردش است!! ولي توجه داشته باشيد که قلعه نوعي بدليل همين احتياط بيش از حد 6 دربي گذشته را بعنوان سرمربي نتوانسته برنده از زمين خارج شود.

گفتيم بحث دليل احتياط امير را پذيرفتم اما علي دايي چرا بايد محتاط بازي کند؟ شجاعت سرمربي پرسپوليس که اظهر من الشمس است .

گفت : علي دايي هم خوب مي داند اعتبار مربيگري اش در پرسپوليس جديد تا زماني روي سکوها و حتي رسانه ها تمديد مي شود که در دربي مقابل استقلال نبازد حالا اين وسط اگر دري به تخته خورد و روي اتفاق و هنرنمايي صادقيان يا خلعتبري بردي هم حاصل شد که بهتر!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها