کد خبر: ۱۹۸۱۷۹
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۲۶ دی ۱۳۹۲
دراگان اسکوچيچ پس از پيروزي دو بر يک مقابل سايپا در نشست خبري گفت: خوشحالم بعد از آنکه بازي را باختيم توانستيم برگرديم و به پيروزي برسيم. شروع بازي به نفع ما نبود. سايپا اجازه بازي‌سازي به ما نمي‌داد و خودش از ضدحملات استفاده مي‌کرد. در نيمه دوم سعي کرديم که حمله کنيم و با دو مهاجم تازه نفس که به ميدان آوردند و تغيير سيستمي که داديم براي گرفتن سه امتياز تلاش کرديم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه بعد از زدن گل دوم به سمت نيمکت سايپا رفته است گفت: نه، من به سمت هواداران ملوان که آن طرف نشسته بودند رفتم بعد از گل دوم خوشحال شدم و به سمت هواداران ملوان رفتم همواره من به سرمربيان حريف احترام مي‌گذارم با اين حال اگر سوءتفاهمي پيش آمده عذرخواهي مي‌کنم.

سرمربي ملوان در مورد اينکه فصل آينده هم در باشگاه ملوان مي‌ماند يا نه زيرا مديران باشگاه به او پيشنهاد ادامه همکاري دادند گفت: در حال حاضر فقط من به فکر بازي بعدي هستم من جاه‌طلبم و اگر ملوان هم روحيه جاه‌طلبي داشته باشد به کارمان ادامه مي‌دهيم. ابتداي فصل مشکلات مالي زيادي داشتيم  و 8، 9 بازيکن دير به ما اضافه شدند و در زمان آماده‌سازي تيم فرصت کمي در اختيارم بود اما به مرور تيم بهتر شد.

اسکوچيچ در مورد دربي پايتخت که فردا برگزار مي‌شود گفت: اين مسابقه ربطي به من ندارد اما اميدوارم هر دو تيم فوتبال زيبايي را به نمايش بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها