کد خبر: ۱۹۸۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
بر رسانه های مختلف عربی نیز واجب است که اوضاع و اخبار بحرین را به طور کامل پوشش بدهند تا واقعیت هایی که در حال رخ دادن در این کشور است، بر همگان آشکار شود.

به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، آیت الله شیخ "عبدالأمیر قبلان" نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی اظهاراتی مسلمانان جهان را به یاری ملت مظلوم بحرین فراخواند.

شیخ "قبلان" طی اظهاراتی گفت: مسلمانان جهان را به تحرک برای یاری رساندن و نجات دادن اهل بحرین از ظلم، ستم و جنایت های آل خلیفه دعوت می کنم.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان همچنین در اظهارات خود شورای همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس را به اتخاذ موضعی که ملت بحرین و ملت های عرب را راضی می کند، فراخواند و گفت: بهتر است شما برای حل شدن مشکل بحرین بدون خونریزی اقدام کنید. شورای همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس مسئول همه اعراب کشورهای حوزه خلیج و از جمله بحرینی ها است زیرا ملت این کشور اکنون زخم دیده اند.

آیت الله شیخ "عبدالأمیر قبلان" همچنین از شورای همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس خواست نشستی فوری و اضطراری برای بررسی اوضاع داخلی بحرین و حل مشکل این کشور برگزار کنند.

وی در ادامه گفت: رها کردن ملت مظلوم بحرین زیر ظلم و کشتار حکومت این کشور جایز نیست زیرا بحرینی ها هم مردم مسلمانی هستند و ما همگی باید به امور و شئونات همه مسلمانان رسیدگی کنیم. حفظ بحرین باعث حفظ وحدت میان اعراب و کشورهای عربی می شود لذا باید برای یاری ملت مظلوم بحرین بشتابیم.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان افزود: بنده از سکوت کشورهای عربی مختلف در قبال وضعیت بحرین که در آن جنایت های زیادی در حال رخ دادن است، در تعجب هستم. بر رسانه های مختلف عربی نیز واجب است که اوضاع و اخبار بحرین را به طور کامل پوشش بدهند تا واقعیت هایی که در حال رخ دادن در این کشور است، بر همگان آشکار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها