کد خبر: ۱۹۷۹۱۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۲۵ دی ۱۳۹۲
رقمي که بارسا براي به خدمت گرفتن دروازه‌بان جوان تيم ملي آلمان کنار گذاشته فاش شد.
ويکتور والدس، سنگربان کهنه‌کار بارسلونا با پايان فصل جاري نيوکمپ را ترک خواهد کرد تا به گفته خود تجربه‌اي متفاوت در ليگي ديگر کسب کند، از اين رو مسئولان بارسا به دنبال يافتن جانشيني مناسب براي سنگربان ملي‌پوش خود هستند.

به گزارش تسنيم، آنها در جست‌و‌جوهاي خود نظرشان به مارک آندره تِراشتگن، دروازه‌بان بورسيا مونشن گلادباخ معطوف شد که در تيم ملي آلمان هم سابقه بازي دارد. حتي نشريه «بيلد» آلمان پيش از اين مدعي شد کاتالان‌ها از طريق آندوني سوبي‌سارتا، مدير ورزشي خود با اين سنگربان 21 ساله پيش‌قرارداد هم به امضا رسانده‌اند و اين دروازه‌بان در تابستان 2014 به نيوکمپ خواهد رفت.

روزنامه اسپانيايي « موندو دپورتيوو» گزارش داد تر اشتگن که تا سال 2015 با مونشن‌گلادباخ قرارداد دارد با مسئولان اين باشگاه به تفاهم رسيده تا در ازاي 12 ميليون يورو به جمع آبي‌واناري پوشان ملحق شود.

خوزه مانوئل پينتو، ديگر سنگربان بارسا هم آينده‌اي نامشخص دارد. او هم همانند والدس قراردادش در تابستان پيش‌رو به پايان مي‌رسد و هنوز تمديد قراداد نکرده، پس طبيعي است که خراردو مارتينو، سرمربي بارسا و ديگر اعضاي کادرفني نگران دروازه خود باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها