کد خبر: ۱۹۷۸۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۵ دی ۱۳۹۲
مالک باشگاه ملوان در بيانيه‌اي خطاب به هواداران اين باشگاه اعلام کرد: لطفا فقط پرچم ملوان را به اهتزاز در آوريد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه ملوان، سيروس محجوب مالک باشگاه ملوان طي بيانيه‌اي از هواداران ملوان، تقدير و تشکر کرد و خواهان تغيير نگرش آنان در حمايت از باشگاه و خدمتگزاران آن شد.

متن بيانيه سيروس محجوب، مالک باشگاه ملوان بندرانزلي به شرح زير است:

بسمه تعالي

بزرگي سراسر به گفتار نيست

دو صد گفته چون نيم کردار نيست

مردم فهيم انزلي و هواداران گرانقدر ملوان

امروز که ملوان با ياري و کمک شما از دل اتفاقات و درياي پرتلاطم روزگار عبور کرده يادآوري اين نکته را واجب مي‌دانم که خدمت به ملوان «محبوب» را وظيفه خود و ديگر همکارانم در تمام ارکان باشگاه دانسته و از همين رو و به دليل انتشار تصاويري از بنرها و پلاکاردهايي –در بازي ملوان مقابل مس- که به رسم تقدير و تشکر ازاينجانب به چاپ رسيده است، ضمن تشکر و قدرداني بسيار، عاجزانه تقاضاي تغيير نگرش در حمايت از باشگاه و اين خدمتگزاران را دارم.

در دنياي حرفه‌اي فوتبال امروز، دست‌نوشته‌ها و پلاکارد نوشته‌ها – حال له يا عليه هرکه باشد – جاي خود را به تشويق يکپارچه و حمايت همه جانبه از تيم داده است و آنچه بيش از هر رفتار ديگري نشان از اتحاد هواداران دارد همان اهتزاز پرچم باشگاه ملوان بندر انزلي خواهد بود. تشويقي که ملوان هم به حق شايسته آن است ، و مديران باشگاه را هم که اقدامات عملي را به جاي شعارزدگي سرلوحه کار خود قرار داده‌اند به مراتب بيش از بنرهاي عريض و طويل و پارچه نوشته‌ها دلگرم و اميدوار خواهد کرد.

فراموش نکنيم که بزرگاني همچون صالح نيا، ايراندوست، غفور جهاني، قاسم سلطان زاده، علي صياد، مرحوم قايقران و ديگر موسفيد کرده هاي ملوان هستند که ما آنها را شايسته چنين توجهات ويژه‌اي مي‌دانيم. هرچند که بر اين باوريم ايشان نيز دل در گرو پرچم ملوان دارند وخود در برآفراشته نگاه داشتن آن در تلاشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها