کد خبر: ۱۹۷۸۸۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۲۵ دی ۱۳۹۲
کمک‌داور بين‌المللي فوتبال کشورمان گفت: براي انتخاب خودم و آقاي فغاني خوشحالم و براي انتخاب نشدن رضا سخندان که دوست 25 ساله‌ام است مرا ناراحت کرده و اين موفقيت به من نمي‌چسبد.
حسن کامراني‌فر در خصوص انتخاب وي و عليرضا فغاني به عنوان تيم داوري ذخيره در جام جهاني 2014 برزيل گفت: اين اولين بار است که داوران را براي جام جهاني اينگونه انتخاب مي‌کنند و از آنجا که فاصله شهرها در برزيل زياد است تيم‌هاي ذخيره داوري را براي اين مسابقات انتخاب کرده‌اند و به همه قاره‌ها يک سهميه ذخيره داده‌اند که البته براي قاره آفريقا اين سهميه دو تيم ذخيره داوري است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما نزديک به دو سال با هم بوديم و تمام رقابت‌هاي AFC و FIFA را با هم قضاوت کرديم و بايد بگويم که اصلا از اين انتخاب خوشحال نيستم چرا که رضا سخندان در تيم ما انتخاب نشد و اميدوارم که بتوانيم در اين 5 ماه باقيمانده با تيم کامل راهي برزيل شويم. من براي انتخاب خودم و آقاي فغاني خوشحالم و انتخاب نشدن رضا سخندان که دوست 25 ساله‌ام است من را ناراحت کرده و اين موفقيت به من نمي‌چسبد. اميدوارم که در اين 5 ماه اتفاقاتي رخ دهد تا بتوانيم با تيم کامل در جام جهاني حاضر شويم.

کمک‌داور بين‌المللي فوتبال کشورمان درباره اينکه تيم داوري ايران چقدر شانس قضاوت در جام جهاني دارد، افزود: اگر همين تيم دو نفره باشيم شانس قضاوت نداريم و تيم ذخيره باقي خواهيم ماند. اميدوارم که سخندان هم بتواند همراه ما به برزيل بيايد چون بدون او اين موفقيت به ما نمي‌چسبد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها