کد خبر: ۱۹۷۷۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۵ دی ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي مي‌گويد تيمش اين فصل به دنبال قهرماني در همه رقابت‌هاست.

منچسترسيتي يکي از تيم‌هاي خوب اين فصل ليگ برتر انگليس بوده است که توانسته در رده دوم جدول رده‌بندي قرار گيرد.

مانوئل پيگريني که تيمش اين هفته‌ بايد در ليگ برتر با کارديف بازي کند، معتقد است تيمش اين فصل انگيزه زيادي براي قهرماني در تمام رقابت‌هاي پيش‌رو دارد. او درباره حضور تيمش در جام حذفي انگليس گفت: رقابت در جام حذفي انگليس کار آساني نيست. قهرماني در اين رقابت‌ها نيازمند ذهنيت قوي بازيکنان ما است. در طول فصل با مصدومان و محرومان زيادي مواجه بوديم و به همين خاطر است که کمتر تيمي در انگليس بوده که توانسته در تمام جام‌هاي موجود در يک فصل به قهرماني برسد.

پيگريني در ادامه گفت: در حال حاضر به قهرماني در تمام رويدادها فکر نمي‌کنيم که مي‌خواهيم بازي به بازي پيش برويم تا بتوانيم فصل موفقيت آميزي را در انگليس داشته باشيم. شنبه ديدار سختي را برابر کا‌رديف در ليگ برتر داريم. چند تيم براي قهر‌ماني در ليگ بر‌تر تلاش مي‌کنند و از دست دادن امتياز کار تيم‌هاي مدعي را بسيار سخت مي‌کند.

سرمربي شيليايي منچسترسيتي در ادامه گفت: با اين حال هدف ما اين است که بتوانيم در اين فصل در انگليس سه گانه را فتح کنيم و بتوانيم علاوه بر فتح ليگ برتر و جام حذفي در جام اتحاديه نيز به قهرماني برسيم.

تاکنون‌ تنها دو تيم انگليسي بودند که در تاريخ موفق شدند سه گانه را در اين کشور فتح کنند. ليورپول در سال 1984 و منچستريونايتد 1999 توانستند به اين مهم دست يابند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها