کد خبر: ۱۹۷۵۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۴ دی ۱۳۹۲
دروازه‌بان ايراني تيم فوتبال اينتراخت برانشوايگ احتمال دارد پايان فصل به تيمي ديگر در دسته اول برود.

دانيل داوري در گفت‌وگويي با يکي از رسانه‌هاي آلماني، در مورد موضوعات مختلفي صحبت کرده است.

به گزارش فارس،گلر مورد اعتماد اين روزهاي کارلوس کي‌روش که در چهارمين روز از سال نو ميلادي، 26 سالگي‌اش را جشن گرفت، در مورد اين که خواهان در اينتراخت برانشوايگ دروازه‌بان فيکس شود، حرف زده است.

حتي به صراحت عنوان کرده احتمال دارد در پايان فصل راهي تيم ديگري شود.

داوري اظهار داشت: براي هر بازيکن ملي‌پوشي اين نکته که مرتب بازي کرده و تجربه کسب کند و در نهايت خودش را نشان دهد،‌ بسيار اهميت دارد. هدف من اين است که تا جايي که امکان دارد خودم را آماده کنم تا وقتي دوربرگشت مسابقات شروع شود، با بازي مقابل وردربرمن،‌در درون دروازه بايستم.

وي ضمن اظهار بي‌اطلاعي در مورد اين که در بازي دوستانه بعدي تيمش(اف.ث.بازل سوئيس،‌امشب) تورستن ليبرکنخت از وجود او استفاده مي‌کند يا خير، افزود: هنوز هيچ خبري در اين باره ندارم و فکر نکنم هم نيازي به اين موضوع باشد. چون هدفم هماني است که گفتم.

وي در مورد حضور بيشترش در دور رفت بوندس‌ليگا نسبت به ماريان پتکوويچ در درون دروازه اظهار داشت: دور رفت هر چه بود، حتي جنبه آموزشي براي من داشت. هر چه نباشد به دسته اول بوندس‌ليگا وارد شده بودم. اکنون حس مي‌کنم همچنان خيلي بهتر مي‌توانم در آينده بازي کنم.

گلر 26 ساله برانشوايگي‌ها که قرارداد کنوني اش در پايان فصل خاتمه مي‌يابد اما رقيب‌اش تا سال 2015 صاحب تفاهم‌نامه کاري است، در مورد آينده‌اش نيز دراين مصاحبه صحبت کرده است.

وي همچنين به صراحت گفت در صورت سقوط برانشوايگي‌ها به دسته دوم احتمال دارد تيم را ترک کند.

مرد شماره يک تيم ملي ايران اظهار داشت: به طور کلي علاقمندم که در برانشوايگ بمانم.اما اين موضوع در نهايت بستگي به دورنماهاي آينده دارد. چون دلم مي‌خواهد همچنان در دسته اول بوندس‌ليگا بازي کنم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها