کد خبر: ۱۹۷۲۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۳ دی ۱۳۹۲
عضو کميته انضباطي فدارسيون فوتبال گفت: از علي دايي نمي‌ترسيم و به کسي هم بدهکار نيستيم.
عنايت‌الله دهمياني در مورد اينکه برخي منتقدين مدعي هستند رأي کميته انضباطي در مورد محسن قهرماني بر اساس مصلحت‌انديشي و تأثيرپذيري صادر شده و به دليل ترس از دايي با او برخوردي صورت نگرفته است، گفت: چنين ديدگاهي در واقع اهانت به کميته انضباطي است. اينکه بگويند بر اساس مصلحت‌انديشي رأي داده‌ايم نظر درستي نيست ما نه به کسي بدهکاريم، نه از کسي مي‌ترسيم و نه کساني که اينگونه اظهارنظر مي‌کنند را به حساب مي‌آوريم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: محتويات پرونده باعث شد که جار و جنجال فراواني بپا شود و برخي از کاه کوه بسازند اما وقتي مراجع نظارتي تحقيقات لازم را به عمل آوردند و بررسي‌ها انجام شد، چکيده پرونده مشخص شد و ما بر اساس آن رأي داديم.

عضو کميته انضباطي با دفاع از رأي اين کميته در مورد پرونده قهرماني عنوان کرد:‌ رأي ما عين حق و به درستي بوده است و بر اساس آنچه اتفاق افتاده رأي داده‌ايم. نمي‌گويم آيه نعوذبالله نازل کرده‌ايم، ممکن است در کار ما هم اشکال باشد و به همين خاطر هم حق تجديد نظر در نظر گرفته شده است و معترضان مي‌توانند به آن اعتراض کنند.

دهمياني تصريح کرد: مطمئن باشيد کميته انضباطي حرف هيچ احدالناسي را گوش نمي‌کند و تأثيرپذير نبوده است ما نه از علي دايي و نه از هيچکس ديگري نمي‌ترسيم و بدهکار کسي هم نيستيم. شايد حرف کسي را گوش کنيم تا ببينيم چه مي‌گويد اما اينکه بخواهيم تأثيرپذير باشيم، اينگونه نيست.

دهمياني در مورد اينکه محسن قهرماني گفته است او قرباني يک باندبازي گسترده شده است، گفت: خداوند به انسان عقل داده که چراغ راهش باشد و در چاله و چاه نيافتد. به قول ايشان که گفته برنامه‌ريزي شده تا قرباني شود بايد بگويم او مي‌توانست از عقلش به گونه‌اي استفاده کند که مثل يک بره او را مسلخ نبرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها