کد خبر: ۱۹۷۱۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۳ دی ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از زماني که مجتبي تقوي به اين تيم اضافه شده است ارتباط بسيار خوبي با بازيکنان به خصوص بازيکنان جوان بر قرار کرده است و اين ارتباط توانسته تيم را از نظر روحي و رواني تقويت کند.

مهدي رجب‌زاده اظهار کرد: تيم فولاد خوزستان از تيم‌هاي بالانشين جدول است و شايد چنين بازي سختي مي‌تواند کمکي باشد تا ما را يک محک حسابي بزند. فولاد خوزستان تيمي است که هم بازيکنان داخل زمين و هم بازيکنان روي نيمکتش بسيار قوي هستند. براي بازي با چنين تيمي بايد تمام بازيکنان تمرکز خود را روي بازي خود داشته باشند تا اشتباهي رخ ندهد؛ چرا که کوچک‌ترين اشتباه شايد باخت را رقم بزند.

به گزارش ايسنا، مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: پس از پيروزي مقابل نفت شرايطش تيم بسيار خوب شده است و بازيکنان از نظر رواني نيز از زير فشار خارج شدند و اميدواريم با يک همدلي بتوانيم بازي بسيار خوب و قوي ارائه دهيم. از زماني که مجتبي تقوي به ذوب‌آهن اضافه شده است ارتباط بسيار خوبي با بازيکنان به خصوص بازيکنان جوان بر قرار کرده است و اين ارتباط توانسته تيم را از نظر روحي و رواني تقويت کند. تقوي مربي کاربلدي است و خوشبختانه از نظر فني بسيار خوب است و با تکنيک‌هاي جديد به سر تمرين مي‌آيد و تيم ما بايد با حضور او زودتر از اينها نتيجه مي‌گرفت اما باز هم بدشناسي گريبان ما را گرفت؛ چراکه بايد بازي با ملوان در اصفهان را مي‌برديم و مقابل سايپا تن به شکست نمي‌داديم.

رجب‌زاده تاکيد کرد: تيم ما هيچگاه به دنبال در جا زدن نبوده و نيست و در هر بازي براي کسب 3 امتياز به زمين مي‌رويم اما بايد اتفاقاتي را که در هر بازي رخ مي‌دهد، مدنظر قرار دهيم؛ چرا که بالاخره نتيجه فوتبال به اتفاقات نيز بستگي دارد.

رجب‌زاده گفت: اين قول را به تمام هواداران و فوتبال‌دوستان ايراني مي‌دهم که ذوب‌آهن هميشه براي ارائه يک بازي خوب به زمين مي‌رود و اميدواريم بتواند روند روبه رشد خود را ادامه دهد.

وي اظهار کرد: از سازمان ليگ انتظار داريم يک داور خوب براي اين بازي در نظر بگيرد؛ چرا که امسال داوران نوظهور به ذوب‌آهن خيلي ضربه زدند و هر داوري را که مي‌خواهند امتحان کنند براي بازي ذوب‌آهن در نظر مي‌گيرند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها