کد خبر: ۱۹۷۱۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۳ دی ۱۳۹۲

سرمربی منچستر‌سیتی می‌گوید داور مسابقه به درستی گل جک تیوته را مردود اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منچستر‌سیتی در هفته بیست‌یکم لیگ برتر موفق شد نیوکاسل را در ورزشگاه سنت جیمز پارک با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. هر چند این پیروزی برای فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر گران تمام شد و سمیر نصری هافبک فرانسوی منچستر‌سیتی با مصدومیت سنگینی مواجه شد که به نظر می‌رسد تا مدت‌ها قادر نخواهد بود این تیم را همراهی کند.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پس از پیروزی برابر نیوکاسل درباره مصدومیت هافبک فرانسوی خود گفت: مصدومیت نصری بسیار جدی است. به نظر من کار بازیکن حریف ناجوانمردانه بود و داور باید به او کارت قرمز مستقیم نشان می‌داد. هنوز نمی‌دانیم نصری چه مدت از فوتبال دور خواهد بود. نفهمیدم داور چرا به بازیکن نیوکاسل کارت قرمز نشان نداد. او از ناحیه رباط صلیبی پای خود دچار مصدومیت شده است. من بابت این بازیکن نگران هستم و دوست ندارم او را از دست بدهم.

سرمربی منچستر‌سیتی همچنین درباره پیروزی کسب شده در این دیدار گفت:‌ بازی خوبی را از خود نشان دادیم و فکر می کنم که شایسته کسب این برد خارج از خانه بودیم. بازیکنان ما از دقیقه نخست روحیه پیروزی خودشان را نشان دادند و تیم حریف را کاملا تحت تاثیر خود قرار دادند. بابت این پیروزی به بازیکنانم تبریک می گویم. شکست دادن نیوکاسل در ورزشگاه خانگی خود کار آسانی نبود که بازیکنان ما موفق شدند به آن دست یابند.

در دیدار نیوکاسل برابر منچستر‌سیتی جک تیوته با شوتی از راه دور دروازه منچستر سیتی را باز کرد اما داور مسابقه پس از این گل با کمک خود مشورت و این گل را مردود اعلام کرد تا برتری منچستر‌سیتی باقی بماند.

پیگرینی درباره صحنه مشکوک این دیدار گفت: به نظر من کار کمک داور در این صحنه درست بود و گل بازیکن نیوکاسل به درستی مردود اعلام شد. دو بازیکن حریف در مقابل دروازه جو هارت قرار داشتند که کار را برای او سخت کرده بودند.

منچستر‌سیتی موفق شد روز گذشته با دو گل مهاجمان خود ادین ژکو و آلوارو نگردو با نتیجه 2 بر صفر نیوکاسل را شکست دهد تا با یک امتیاز برتری نسبت به چلسی به صدر جدول صعود کند. البته در صورتی که آرسنال امشب بتواند آستون ویلا را شکست دهد، منچستر‌سیتی بار دیگر به رده دوم جدول سقوط خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها