کد خبر: ۱۹۶۹۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۲ دی ۱۳۹۲
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، خسرو حيدري، مدافع تيم استقلال در خصوص برد مقابل استقلال‌ خوزستان اظهار داشت: بازي خيلي خوبي انجام داديم و مستحق برد بوديم. به نظرم در نيمه‌اول خوب بازي نکرديم اما در نيمه‌دوم با صحبت‌هايي که کادرفني در رختکن انجام دادند توانستيم قدر موقعيت‌هاي به دست آمده را بدانيم و پيروز ميدان شويم.

وي در خصوص تيم استقلال‌ خوزستان گفت: به نظرم استقلال‌ خوزستان در اين بازي خوب ظاهر شد و اگر در تمام بازي‌هاي خودش با اين انگيزه به ميدان برود مطمئناً جايگاهش در جدول اين نخواهد بود.

حيدري درخصوص استقبال کم تماشاگران از بازي‌هاي استقلال افزود: اعتقاد دارم سرماي هوا در کم آمدن تماشاگران به ورزشگاه نقش دارد ولي از جهت ديگر ما در صدر جدول هستيم و به حمايت تماشاگران نياز داريم. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي تماشاگران استقبال بيشتري از بازي‌هاي استقلال داشته باشند.

وي در خصوص ديدار هفته آينده مقابل پرسپوليس گفت: بازي سختي است دو تيم در بالاي جدول قرار دارند و اين به جذابيت بازي خواهد افزود. اميدوارم بتوانيم در اين بازي خوب ظاهر شويم و رضايت هواداران را جلب کنيم.

حيدري در پايان گفت: اميدوارم پس از رفع مصدوميتم توانسته‌ باشم با ارائه بازي‌هاي خوب رضايت هواداران را به دست آورده باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها