کد خبر: ۱۹۶۶۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۲۱ دی ۱۳۹۲
مربي تيم استقلال گفت: کار ما براي قهرماني تازه آغاز شده است و نبايد فکر کنيم که همه چيز تمام است.
مجيد صالح پس از برتري تيمش مقابل استقلال خوزستان گفت: شرايط فوتبالي استقلال در چند بازي اخير متفاوت شده است، البته امروز به دليل حساسيت‌هاي ديدار اهواز شرايط کمي فرق مي‌کرد اما ما در نيمه دوم بازي بهتري را ارائه داديم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: بازيکن برزيلي ما هم در اين مسابقه به ميدان آمد. او بازيکن خوبي است اما بايد کمک کرد تا شرايط بهتري داشته و با جو فوتبال ايران آشنا شود.

مربي استقلال در خصوص اينکه بازي‌هاي اين تيم ديرتر از پرسپوليس برگزار مي‌شود، يادآور شد: مواردي هم بوده است که ما زودتر از پرسپوليسي‌ها بازي کرده‌ايم و فکر مي‌کنم فقط 3 هفته پاياني ليگ است که بازي‌ها به صورت همزمان پيگيري مي‌شود.

صالح در مورد شرايط نکونام تصريح کرد: دقيقا نمي‌دانم موضوع چيست؟ جواد نکونام ديروز با ما تمرين کرد اما ما امروز او را نداشتيم. با اين حال خوشحالم که بچه‌ها از اين شرايط استفاده کرده و توانستند 3 امتياز را در روز تولدم کسب کنند.

وي اضافه کرد: سپاهان و فولاد چراغ‌ خاموش نزديک مي‌شوند و پرسپوليس هم که کماکان رقيب جدي براي قهرماني است. به نظرم کار تازه آغاز شده است و بسيار بچگانه است که فکر کنيم همه چيز تمام شده است.

مربي استقلال ادامه داد: در مورد نکونام از ريز مسائل اطلاعي ندارم همان طور که در مورد شرايط قرارداد پژمان اطلاع نداشتم. جدايي بازيکن از تيم با نظر سرمربي و مديرعامل است و ما مسئوليت فني را به عهده داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها