کد خبر: ۱۹۶۱۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۹ دی ۱۳۹۲
ما فوتبالي داريم كه هيچ كس درباره ديگران فاش‌گويي نمي‌كند و سرانجام همه به آنجا مي‌رسند كه از هم تمجيد كنند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ «فاش مي‌كنم، همه چيز را درباره عابديني فاش مي‌كنم، با سند و مدرك...» اين جملاتي از احمد ابراهيمي، سرپرست سابق داماش بود روي خط برنامه 90.

 

همين احمد ابراهيمي اما چند دقيقه بعد 180 درجه چرخيد و گفت: «اگر گردنم را زير گيوتين بگذارند عليه مهندس حاج آقا عابديني حرف نمي‌زنم...»

 

بله همين چند جمله از احمد ابراهيمي و البته كوتاه آمدن عابديني و گفتن جملاتي شبيه اينكه حالا از موضوع احمد ابراهيمي بگذريد و به نفرات ديگري كه نام بردم برسيد، نشان مي‌دهد كه در فوتبال ايران چه خبر است!

 

ما فوتبالي داريم كه هيچ كس درباره ديگران فاش‌گويي نمي‌كند و سرانجام همه به آنجا مي‌رسند كه از هم تمجيد كنند، مثل احمد ابراهيمي كه پس از آن اتهامات عابديني، در عرض چند دقيقه از وعده فاش‌گويي عليه عابديني به آنجا رسيد كه مهندس، مهندس از دهانش نمي‌افتاد!

 

راستي آن حرف‌هايي كه احمد ابراهيمي مي‌خواست درباره عابديني بگويد و برايش سند و مدرك هم داشت، چه بود؟ آيا حرف‌هاي احمد ابراهيمي به فصلي كه او سرپرست داماش بود مربوط نمي‌شد؟ آيا ابراهيمي حرف‌هايي براي گفتن داشت كه در يك حركت عجيب همه آنها را بلعيد و هيچ نگفت؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها