کد خبر: ۱۹۵۷۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۸ دی ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد با وجود شکست برابر ساندرلند در نيمه نهايي جام اتحاديه باشگاه‌هاي انگليس آرام به نظر مي‌رسد و به آينده تيمش اميدوار است.

منچستريونايتد در دور رفت نيمه نهايي جام اتحاديه انگليس با نتيجه‌ دو بر يک برابر ساندرلند تن به شکست داد تا مويس خطر اخراج را احساس کند.

سرمربي منچستريونايتد با وجود نتايج کابوس وار تيمش در فصل جاري به آينده اميدوار است. او پس از شکست برابر ساندرلند گفت: احساس مي‌کنم که همه چيز در حال بهتر شدن است. به زودي روند نتايج ما بهتر خواهد شد. تنها چيزي که در حال حاضر به آن احتياج داريم کمي شانس است. منچستريونايتد در ديدارهاي اخير بدشانس بوده است. همواره در رختکن احساس مي‌کنم که بازيکنان براي بهتر شدن نتايج تيم از جان مايه مي‌گذراند. درست است که ما بازي برابر ساندرلند را واگذار کرديم اما ديدار برگشت هم باقي مانده است. بي صبرانه در انتظار ديدار برگشت هستم.

او افزود: از يک مربي آن هم در تيم منچستريونايتد همواره پيروزي خواسته مي‌شود. منچستر در ديدارهاي اخير خود با هدايت من موفق نبوده است، اما اين جزئي از فوتبال است. نمي‌توان به راحتي چيزي را به دست آورد. مربي منچستريونايتد همواره در چالش به سر مي‌برد. درست است که بازي را برابر ساندرلند واگذار کرديم، اما بازيکنان بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و اين مرا خوشحال مي‌کند. واکنش بازيکنان در زمين برايم بسيار مهم است. ما گل اول را دريافت کرديم و بلافاصله گل تساوي را به ثمر رسانديم. بر اين باورم که بازيکنان منچستريونايتد در ديدار امشب به جز دقايق ابتدايي خوب ظاهر شدند. هنوز ديدار برگشت باقي مانده است و ما به پيروزي اميدوار هستيم.

مويس ادامه داد:‌ ساندرلند بازي خوبي را به نمايش گذاشت، بايد به ستايش از بازيکنان اين تيم بپردازيم. با اين حال اين را هم بايد بگويم که بازيکنان ميزبان تنها در پانزده دقيقه‌ اول بازي تيم برتر ميدان بودند، بعد از آن اين ما بوديم که توپ و ميدان را در اختيار گرفتيم. آنچه در ديدار امشب برايم خيلي جالب بود، حمايت تماشاگران منچستريونايتد بود. مي‌خواهم از همه آنها تشکر کنم. تشويق آنها در ديدار امشب بي‌نظير بود. همه حاضران از من و تيمم حمايت کردند. آنها مي دانند که مرحله سختي را پشت سر مي‌گذاريم. چه بسا تا الان منچستريونايتد را در چنين روزهاي سختي نديده باشند. با اين حال بايد بگويم که براي بهتر شدن نتايج تيم تمام تلاش خود را مي‌کنم. در ديدار امشب پنج هزار هوادار منچستريونايتد حضور داشتند. آنها قانع شدند که تيم شان با وجود شکست بازي خوبي را به نمايش گذاشت. به همين خاطر دست از تشويق برنداشتند. تنها چيزي که من و بازيکنان منچستر مي‌توانيم بگويم اين است که هواداران ما بي‌نظير هستند.

سرمربي منچستريونايتد به عملکرد داوري در ديدار تيمش برابر ساندرلند معترض است. او گفت: داور يک ضربه آزاد به نفع ساندرلند گرفت که باعث گل اول آنها شد. اين در حالي بود که اصلا خطايي بر روي بازيکن حريف انجام نداديم. آن صحنه اصلا خطا نبود. در حالي که بازي يک بر يک بود و در آستانه زدن گل دوم بوديم داور به سود ميزبان ضربه پنالتي گرفت. آن صحنه هم بسيار مشکوک بود. داور به خوبي اين صحنه را نديد اما کمک داور با قاطعيت ضربه پنالتي را نشان داد. من شگفت زده شده بودم. پذيرفتن چنين تصميمي سخت است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها