کد خبر: ۱۹۵۵۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۷ دی ۱۳۹۲
بعد از پخش برنامه نود، جو ورزش كشور به شدت عليه امير قلعه نويي شده و پيشكسوتان اين تيم يكي يكي يادشان آمده عليه سرمربي تيم موضع بگيرند. جدايي نكونام و حرف‌هاي مربيان تيم در خصوص اينكه استقلال بازيكن ندارد موجب شده محمد نوازي هم به اين موضوع واكنش نشان دهد: در استقلال قطعا مشکلاتی هست و باید به این مشکلات ریشه‌ای توجه شود. وقتی آرش برهانی که بازیکنی سر به زیری است آن طور عصبانی می‌شود و لگد به کلمن می‌زند مشخص است که او از چیزی عصبانی است و این نشان می‌دهد که حتما مشکلاتی در تیم وجود دارد البته 13 مربی در این تیم مشغول به فعالیت هستند و آنها باید این مشکل را پیدا کنند! هیچ کجای دنیا تیمی 13 مربی ندارد و من نمی‌دانم آنها چطور با هم کار می‌کنند.

نوازی در خصوص اینکه چرا از بازیکنی مثل آرش برهانی که بهترین گلزن تیم استقلال است حمایت نمی‌شود و او را به جایی می‌رسانند که آنگونه عصبانی می‌شود، تصریح کرد: در استقلال بعضی‌ها هستند که نمی‌خواهند بالاتر از خودشان را ببینند. یک مربی از فوروارد چه می‌خواهد؟ گل زدن یا چیز دیگر؟! شاید پشت پرده خبرهایی هست که ما نمی‌دانیم. برهانی بچه‌ای نیست که معترض باشد و حتما آنقدر روی او فشار بوده که آن برخورد را انجام داده است. آرش در استقلال ارجح‌تر از خیلی از بازیکنان دیگر است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد جدایی احتمالی نکونام و ناراحتی‌های او از مدیریت و کادر فنی باشگاه ادامه داد: نکونام کاپیتان تیم ملی است و اگر با پژمان منتظری خوب برخورد می‌شود باید با او هم خوب برخورد شود نه اینکه به یکی توجه کنند و به یکی دیگر نکنند البته استقلال عزیز دردانه زیاد دارد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها