کد خبر: ۱۹۵۳۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۶ دی ۱۳۹۲
بال راست تيم فوتبال استقلال گفت: من و تيموريان زوج خوبي در جناح راست تيم تشکيل داده‌ايم و مي‌توانيم به همين شيوه در کنار هم براي تيم موثر ظاهر شويم.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، خسرو حيدري در خصوص پيروزي استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت: ما شرايط سختي براي اين ديدار داشتيم. 3 بازيکن بيشتر روي نيمکت تيم حضور نداشتند و همين اتفاق باعث شد تا با وضعيتي دشوار به مصاف راه آهن برويم با اين حال بازي منطقي و خوبي را از خود به نمايش گذاشتيم و خدا را شکر، توانستيم به پيروزي برسيم.

وي افزود: از اين پس بايد از صدرنشيني خود دفاع کنيم و مطمئنا با اين شرايط بايد هوشيارتر به مصاف حريفان‌مان برويم وبيشتر از فرصت هاي‌مان استفاده کنيم.

هافبک استقلال در ارتباط با عملکرد خود در اين ديدار عنوان کرد: فکر مي‌کنم خوب بازي کردم، مخصوصا اينکه من و آندرانيک تيموريان زوج خوبي را در جناح راست تشکيل داده‌ايم و در بازي‌هاي بعدي هم مي‌توانيم به همين شيوه در کنار هم براي استقلال موثر ظاهر شويم. مقابل راه ‌آهن در پست دفاع راست به ميدان رفتم و در اين پست موثرتر مي‌توانم براي استقلال بازي کنم.

حيدري درباره ديدار شنبه هفته آينده استقلال مقابل استقلال خوزستان گفت: همه بازي‌ها براي ما سخت و حساس هستند و با توجه به حساسيت بازي‌هاي دور برگشت بايد حواس‌مان را جمع کنيم تا کمتر دچار اشتباه شويم. مطمئنا همه هدف و برنامه ما مقابل استقلال خوزستان که تيم خوبي هم دارد، کسب پيروزي است تا صدرنشيني خود را تثبيت کنيم.

وي در مورد شانس قهرماني استقلال در ليگ تصريح کرد: ما هم به اندازه بقيه تيم‌ها شانس قهرماني داريم. امسال رقابت در صدر جدول بالا است و بايد سعي کنيم طوري نتيجه بگيريم که در هفته آخر ليگ صدر نشين باشيم و از عنوان قهرماني خود دفاع کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها