کد خبر: ۱۹۵۳۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۱۶ دی ۱۳۹۲
تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز در شرايطي برگزار شد که امير عابدزاده به دليل همراهي تيم ملي اميد و پيام صادقيان به دليل سرماخوردگي شديد غايب بودند.
تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار مقابل فولاد خوزستان در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز در زمين درفشي‌فر برگزار شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به حفظ توپ و پرسينگ در سه گروه و فوتبال دروازه هندبالي پرداختند.

پيام صادقيان به دليل سرماخوردگي، امير عابدزاده به دليل همراهي تيم ملي اميد و حسين کنعاني به دليل مسائل شخصي و تمرين امروز غايب بودند. البته امروز خبري از پنجعلي و محرمي هم نبود.

* اميد روانخواه، مهاجم سابق استقلال مهمان ويژه تمرين امروز پرسپوليس بود.

* پرسپوليسي‌ها و حتي کادر فني از برگزاري ديدار جام حذفي در اهواز رضايت داشتند.

* علي دايي در تمرين امروز با 10 دقيقه تأخير حضور پيدا کرد.

* در تمرين امروز يک نوجوان نيز با دروازه‌بانان پرسپوليس تمرين کرد که با راهنمايي‌هاي نيلسون همراه بود.

* حدود 30 هوادار در هواي بسيار سرد تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.

* علي دايي دقايقي از تمرين در کنار فريادهاي بلندش پا به توپ هم شد.

* مارکو باز هم 20 دقيقه دور زمين دويد.

* اما ميهمانان ويژه تمرين امروز خبرنگاراني از يکي از شبکه‌هاي ژاپني و همچنين مجله‌اي که مخصوص اسب‌سواري بود، بودند. دايي با مسئولان اين مجله برخورد گرمي داشت و قرار شد در خصوص اين رشته ورزشي صحبت‌هايي را با اين مجله داشته باشد.

* گفتني است شبکه تلويزيوني ژاپني که در تمرين امروز حضور داشت قصد گرفتن حواشي‌ قبل و بعد از دربي را داشت که مسئولان باشگاه پرسپوليس و مسئولان رسانه‌اي تيم به اين شبکه اعلام کردند که بايد مجوزهاي لازم را از وزارت ارشاد بگيرند. اين شبکه که گفته مي‌شود NHK است اکثر دربي‌هاي سطح جهاني را تحت پوشش قرار مي‌دهد و حتي در جام جهاني مقدماتي 98 قبل از بازي با استراليا نيز گفت‌وگويي با دايي داشته است.

* در انتهاي تمرين بازيکنان در فوتبال دست‌گرمي با توصيه‌هاي جدي دايي روبرو مي‌شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها