کد خبر: ۱۹۵۳۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۶ دی ۱۳۹۲
امیر قلعه نویی از حرفی که در مورد اخراج برهانی زده پشیمان شده است.
امیر قلعه نویی در گفت و گو با برنامه صبح و ورزش رادیو در مورد آرش برهانی گفت: «برهانی مصاحبه کرده و گفته که از بد بازی کردن خودش ناراحت شده نه از تعویض. البته اگر اصول و اخلاق را رعایت نکنیم سنگ روی سنگ بند نمی شود. ولی افراد دیگری هم به من گفتند که او به خاطر بد بازی کردنش ناراحت بوده. بعضی وقت ها در جلسه فنی تصمیم گرفته می شود که نظری به میدان برود ولی من می گویم اجازه بدهیم برهانی بازی کند تا بتواند به شرایط خوبش برگردد.»

سرمربی استقلال که گفته بود اگر مطمئن شود برهانی به کلمن لگد زده او را اخراج می کند ادامه داد: «با وجود تمام این مسائل، ما در حال بررسی این موضوع هستیم. برهانی اصلا نباید این کار را می کرد. کارش قطعا اشتباه بود. می دانم که او به دنبال زدن گل صدم است و به همین دلیل استرس دارد. پس به این موضوع منطقی نگاه می کنیم و قصد نداریم او را از ریشه بزنیم. برهانی هم به جای عذرخواهی از من باید از مردم عذرخواهی کند.»

به گزارش خبرآنلاین؛ قلعه نویی در مورد وضعیت تیم استقلال و صدرنشینی آن در لیگ برتر هم گفت: «ما صدرنشین شده ایم اما فاصله کمی با تیم های دیگر داریم. باید این فاصله را حفظ کنیم و این را می دانم که کار سخت ما از همین امروز شروع شده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها