کد خبر: ۱۹۵۲۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۶ دی ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «حضور دایی که بعد از چند سال به این تیم آمده نقش بسیار مثبتی دارد و تیم خوبی را هم بستیم.»

به گزارش 598 به نقل از گل، پرسپولیس در روزی که علی دایی خیلی دوست داشت نفت را ببرد در نهایت به مساوی رضایت داد. یکی از بازیکنانی که در این بازی، بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و چند بار مورد تشویق گزارشگر بازی قرار گرفت حمید علی‌عسگر بود که پس از چند بازی به ترکیب اصلی راه پیدا کرده بود. او از شرایط مالی تیم راضی نیست اما به آینده امیدوار است:

 

* بازی با نفت؟

- فکر کنم بازی خیلی خوبی نبود اما تیم ما در نیمه دوم واقعا خوب عمل کرد و در نیمه مربیان خیلی خوب بازی کردیم. اما در مجموع باید بگویم که بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. این را هم بگویم که نفت تیم کوچکی نبود تا هر طور شده یک امتیاز از ما بگیرد و به هدفش هم رسید ولی اگر ما از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم.

 

* عملکرد خوبی داشتی؟

- خب، فکر می‌کنم بد بازی نکردم اما یک موقعیت داشتم که می‌توانستم بهتر عمل کنم. اما فکر می‌کنم یکسری مسائل بود که مرا اذیت می‌کرد، من تا اینجا 10 تا 12 درصد دریافتی داشتم اما خب این مشکلات به زودی حل می‌شود و امیدوارم که بتوانم برای پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم با این تیم به موفقیت برسم.

 

* یکی از بهترین پرسپولیس‌های چند سال اخیر؟

- حضور دایی که بعد از چند سال به این تیم آمده نقش بسیار مثبتی دارد و تیم خوبی را هم بستیم و فکر می‌کنم در مجموع انرژی مثبتی که در تیم وجود دارد باعث شد که سال خوبی را داشته باشیم و البته با گرفتن این جام هم بهتر می‌شود.

 

* جدایی رویانیان؟

- خوب ایشان یکی از مدیران موفق است البته باید بگویم که کمی ایشان را اذیت کردم و باید گفت که پرسپولیس در این فصل اذیت شد و تصمیم‌های عجیب و غریبی برای این تیم گرفتند. در کل امیدوارم آقای رویانیان با توجه به اینکه همیشه به فکر مصالح تیم است شرایطی فراهم شود که به این تیم کمک کند.

 

* جام جهانی برزیل؟

- من تمام تلاش خودم را می‌کنم تا مثمرثمر باشد و برای پرسپولیس مفید باشم. آقای کی‌روش هم نشان داده که بازیکنان موفق لیگ را به تیم ملی دعوت می‌کند و قطعا من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من تلاش می‌کنم و پس از آن اگر خدا خواست خودم را به تیم ملی می‌رسانم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها