کد خبر: ۱۹۵۲۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۶ دی ۱۳۹۲
پرسپولیس برای مصاف با فولاد در اهواز هم با مشکل کمبود بازیکن روبروست و باید دید آیا دایی از این جوان ها در لیست 18 نفره استفاده خواهد برد یا نه؟

به گزارش 598 به نقل از گل، پرسپولیس مدعی است امسال به بازیکنان جوان اهمیت زیادی داده و تیم خود را جوان بسته است. اما باید در نظر داشت جوان هایی که در این تیم می درخشند هیچ کدام متعلق به خود پرسپولیس نیستند و از تیم های دیگر بعد از درخشش در لیگ برتر پرسپولیسی شدند. از میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده که نیم فصل از این تیم رفتند بگیرید تا پیام صادقیان، محسن مسلمان و امید عالیشاه که در این فصل ستاره های تیم شان بوده اند.

 

با این حال پرسپولیس جوان هایی هم دارد که دایی امسال خیلی کم یا بهتر است بگوئیم اصلا از آنها استفاده نکرده. هر چند این جوان ها هم بعضا محصول آکادمی پرسپولیس نیستند اما بر عکس نفرات بالا در گمنامی پیراهن پرسپولیس را پوشیدند تا در این تیم رشد کنند.

 

در این لیست به غیر از محمد حسین کنعانی که به پرتغال رفت و برگشت، محمد مهدی الهایی، امیر عابدزاده، میلاد کمندانی و فرشاد قاسمی هم حضور دارند که از بین این 5 نفر تنها این آخری چند دقیقه مقابل مس در کرمان بازی کرد.

 

در این میان عابدزاده جوان را می توان محصول پرسپولیس نامید و الهایی هم که دو سه سالی در پرسپولیس حضور داشت بعد از حضور در نفت آبادان دوباره به جمع سرخ ها برگشته است. کمندانی هم همان بازیکنی است که راه آهنی ها سر او دعوا داشتند اما فرشاد قاسمی فعلا تنها بازیکنی است که دایی بعضا در لیست 18 نفره قرارش می دهد.

 

البته نکته عجیب آنجا بود که دایی در بازی با نفت دو دروازه بان ذخیره روی نیمکت نشاند و امیر عابدزاده هم بالاخره طعم نیمکت نشینی در این فصل را چشید اما در عوض اعتماد نکردن دایی به نفراتی مثل الهایی، کمندانی و کنعانی عجیب به نظر می رسید.

 

پرسپولیس برای مصاف با فولاد در اهواز هم با مشکل کمبود بازیکن روبروست و باید دید آیا دایی از این جوان ها در لیست 18 نفره استفاده خواهد برد یا نه؟ البته از آنجایی که فاصله این جوان ها تا ترکیب اصلی نجومی است باید این سوال را هم مطرح کرد که نفراتی مثل قاسمی یا کمندانی تا آخر فصل کلا چند دقیقه بازی خواهند کرد و مجموع دقایق بازی این 5 نفر به 90 خواهد رسید.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها