کد خبر: ۱۹۵۱۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتسال منصوري گفت: آقاي خوراکچي اجازه بده بزرگترها در مورد مسائل مختلف صحبت کنند و بيش از اين خود را خراب نکن.

اکبر تقوي در خصوص انتخاب مديرعامل اين باشگاه تصريح کرد: يوسف طاهري که رئيس هيئت مديره خيريه دارالشفاء است به عنوان مديرعامل انتخاب شده است. در واقع پس از جدايي منصوري از مديرعاملي، طاهري به صورت رسمي جايگزين او شد. در اين مدت عملاً مديرعاملي وجود نداشت اميدوارم مشکلات و مسائل باشگاه با وجود او برطرف شود.

به گزارش فارس، سرپرست منصوري در خصوص صحبت‌هاي خوراکچي که اعلام کرده بود مي‌داند چه کسي به تماشاگران خط داده است تا به او «هايدا فروش» بگويند، تأکيد کرد: بهتر است او کمي در مصاحبه‌هايش سبک‌سنگين کند، به هر حال امکان دارد تماشاگر شوخي‌اي کرده باشد که البته نبايد اين کار را مي‌کرد زماني هم به برخي افراد لقب پنگوئن مي‌دادند برخي را هم اشي‌مشي صدا مي‌کردند آيا بايد ما اين مسائل را رسانه‌اي مي‌کرديم؟!

وي با اشاره به اعتراض‌هاي سرمربي ميثاق به نور سالن تأکيد کرد: اين حرف بچه‌گانه‌اي است، فکر مي‌کنم يک بچه 5ساله هم مي‌داند که لامپ گازي 5دقيقه فرصت نياز دارد تا روشن شود اگر به بچه 5 ساله اين صحبت‌ها را اعلام کنيد خنده‌اش مي‌گيرد. کليد اين لامپ‌ها هم در اتاق داوران است و ما چگونه مي‌توانيم آن را کنترل کنيم. به هر حال هر زماني بايد يک ايرادي بگيرد در گذشته بهانه بلندگو هم‌اکنون لامپ و فکر کنم در آينده هم به آجرهاي سالن گير بدهد. اينگونه صحبت‌ها در حد شخصيت او نيست.

تقوي تأکيد کرد: چطور خوراکچي اعلام مي‌کند که کاري به داوران ندارد اما در اين بازي مي‌گويد داوري به ضرر ما بود چگونه داوري به ضرر ميثاق بود؟! ما 15 دقيقه 5 خطائه بوديم، حداقل به حرف‌هاي خودش ايمان داشته باشد. به او توصيه مي‌کنم که به مسائل فني تيمش بپردازد و بداند باشگاه ميثاق مديرعامل دارد و اجازه بدهد بزرگترها در اين رابطه صحبت کنند. بيش از اين خود را خراب نکند، من هم آنقدر تجربه دارم که بدانم چه کاري انجام دهم.

وي با اشاره به صحبت خوراکچي مبني بر اينکه منصوري مي‌خواهد گربه سياه ميثاق باشد، اما نمي‌تواند، گفت: بهتر است او حرمت خود را نگه دارد به گونه‌اي حرف نزند که فکر کنند تازه وارد فوتسال شده است،‌ اينگونه صحبت‌ کردن‌ها زشت است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها