کد خبر: ۱۹۴۹۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۱۵ دی ۱۳۹۲
جایگاه در نظر گرفته شده و میزان احترامی که به ما شد دیگر جای صحبتی را باقی نمی‌گذارد. به نظرم این مراسم برای تقدیر از پیشکسوتان باشگاه‌های دیگر بود نه موسپیدان پرسپولیس!

بانک ورزش - حمید درخشان شب گذشته فقط دقایقی کوتاه در جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد و سپس با عجله مراسم را ترک کرد. به همین دلیل با او هم‌صحبت شدیم تا علت را جویا شویم:

دلیل ترک سریع مراسم چه بود؟ اتفاقی افتاد؟

حقیقت این است که به محض ورود به سالن با بی نظمی و همهمه شدیدی مواجه شدم و انگار هیچ چیز سر جای خودش نبود. فکر نمی‌کنم همچین مراسمی در شان پیشکسوتان باشد و به همین دلیل سریعا جشن را ترک کردم.

دلیل حضورتان چه بود؟

من برای احترم به دعوت باشگاه و دیگر پیشکسوتان در مراسم حضور یافتم ولی با دیدن آن همه بی نظمی و پراکندگی شوکه شدم!

ظاهرا دکتر اسماعیلی رییس کمیته فرهنگی باشگاه اجرا کننده مراسم بودند.

بنده از این موضوع اطلاعی ندارم ولی معتقدم که برگزار کنندگان این جشن عرضه این کار را نداشتند و بهتر است از این پس کسانی امور را در دست بگیرند که تخصص لازم را داشته باشند.

ظاهرا خیلی از شکل اجرای مراسم ناراحتید؟

ببینید وقتی قرار است از زحمات 50 ساله نسلی قدردانی شود باید در شان همان افراد برخورد کنیم و حرمت آنها را نگه داریم. جایگاه در نظر گرفته شده و میزان احترامی که با ما شد دیگر جای صحبتی را باقی نمی‌گذارد. به نظرم این مراسم برای تقدیر از پیشکسوتان باشگاه‌های دیگر بود نه موسپیدان پرسپولیس!

گفته شده که هدف از برگزاری این مراسم درآمدزایی و کمک مالی به باشگاه بوده.

درآمدزایی برای باشگاه بوده یا جیب افراد؟

چه بگوییم!

( می‌خندد ) با هر هدفی هم که بوده حق نداشتند شخصیت افراد را زیر سوال ببرند و هرکاری هم دلشان خواست انجام دهند. آقای رویانیان باید پاسخگوی این بی احترامی باشد.

از پرسپولیس بگذریم، شما به زودی سرمربی تراکتوری ها می‌شوید؟

نخیر، هیچ صحبتی با من نشده و این خبر را تکذیب می‌کنم. معتقدم مجید جلالی مربی بسیار توانمندی است و باید از او حمایت شود. اینگونه برخورد با او صحیح نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها