کد خبر: ۱۹۴۹۸۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۱۵ دی ۱۳۹۲
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» گفت: پس از برطرف شدن مشکل فنی فیلم چند روز قبل در تماس با قائم مقام جشنواره فجر به ما اعلام شد که برای بررسی مجدد منع قانونی وجود ندارد و به همین دلیل نامه درخواستی را به جشنواره ارسال کردیم.

محمدحسین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص نامه درخواست برای بررسی مجدد «شیار 143» توسط هیات انتخاب جشنواره فجر که امروز رسانه‌ای شد اظهار داشت: نامه تقاضای بررسی مجدد فیلم توسط هیات انتخاب مربوط به امروز نمی‌شود اما امروز رسانه ای شد.

وی افزود:به دلیل مشکل فنی و آنچه فکر می‌کردیم منجر به عدم آماده سازی به موقع فیلم می‌شود از حضور در جشنواره انصراف دادیم اما چند روز قبل این مشکل برطرف شد که همان زمان با ابراهیم داروغه‌زاده قائم‌مقام جشنواره فجر تماس گرفتیم و با مطرح کردن این موضوع ایشان گفتند هیچ منع قانونی در این زمینه وجود ندارد و ما می‌توانیم با ارسال یک نامه به دبیرخانه فجر فیلم را برای بازبینی توسط هیات انتخاب ارسال کنیم.

تهیه‌کننده «شیار 143» در خاتمه اظهار داشت: تاکنون در اکران‌های خصوصی و نمایش‌هایی که فیلم برای منتقدین و اهالی رسانه داشته بازتاب خوبی گرفته‌ایم. ما سعی کردیم فیلمی بسازیم که به هر فریم آن افتخار کنیم و امیدوارم پس از انتخاب در جشنواره نیز نظر مخاطبان را جلب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها