کد خبر: ۱۹۴۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: شعله‌هاي موج بيداري به ساحل امن آمريكايي‌ها در اروپا و حتي شهرهاي ايالات متحده رسيده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري فارس، سردار سيدمسعود جزايري معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح طي سخناني اظهار داشت: آمريكايي‌ها با وجود ميلياردها دلار هزينه براي گسترش جريان‌هاي اسلام هراسي اين پروژه را شكست خورده يافته است.

وي افزود: سرمايه‌گذاري آمريكا و برخي كشورهاي افراطي غربي در فعال سازي امپرياليسم رسانه‌اي و به صحنه درآوردن تمامي ابزارهاي قدرتمند رسانه‌اي براي ايجاد ترس و نفرت بين جوامع غربي به ويژه آمريكا عليه مسلمانان، كوچكترين دستاوردي نداشته و بلكه موجب توجه بيشتر افكار عمومي به مسائل جهان اسلام شده است.

جزايري نسخه‌هاي اتاق‌هاي فكر نظام سلطه، به دليل بيگانگي با واقعيات و گرفتار ديدن خود در چنبره سياست‌ها و راهبردهاي شيطاني و ضدبشري را فاقد كارايي دانست و اظهار داشت: نوع نگاه مردم در غرب نسبت به ملت‌هاي مسلمان متفاوت از نگاه حاكمان قلدر و زورگوي خود بوده و قرائن و شواه نشان مي‌دهد با وجود تلاش آمريكايي‌ها و صهيونيست نه تنها هول و هراسي در آنها ايجاد نشده است بلكه احساس همدردي و همراهي آشكاري از سوي مردم آمريكا و اروپا نسبت به مطالبات و مشكلات جوامع اسلامي به وجود آمده است.

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح تأكيد كرد: اينك پايين كشيدن حاكمان ديكتاتور و تورريست پرور غربي به ويژه سران كاخ سفيد و متحدان اروپايي و صهيونيست آن به خواست مشترك مردم كشورهاي اسلامي و غربي تبديل شده است.

وي بروز موج اعتراضات و برخي ناآرامي‌ها در آمريكا، اسراييل، انگليس و برخي ديگر از كشورهاي اروپايي را بيانگر عميق‌تر شدن شكاف بين ملت‌ها و حاكمان دانست و افزود: سده معاصر سده بيداري ملتها و سقوط قدرت‌هاي سلطه‌گر و عصر برافراشته شدن پرچم معنويت و دين‌داري در كشورهاي تحت استيلاي قدرت‌هاي استكباري و استعماري است و جهان بشريت به زودي خبر فروپاشي تدريجي آنها را در صدر اخبار رسانه‌هاي جهاني خواهد ديد.

جزايري در پايان خاطرنشان كرد: شعله‌هاي موج بيداري اينك كشورهاي اسلامي منطقه خاورميانه را با حذف پي در پي حاكمان ديكتاتور و وابسته و در دست گرفتن زمام امور توسط ملت‌ها در هم نورديده است و به ساحل امن آمريكايي‌ها در اروپا و حتي شهرهاي ايالات متحده رسيده است و اين واقعيتي است كه هم اينك به عنوان دستاورد و پيامد سناريوهاي اسلام‌هراسي و اسلام‌ستيزي فراروي شيطان بزرگ و لابي صهونيستي حاكم بر اتاق‌هاي فكر سلطه قرار گرفته است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها