کد خبر: ۱۹۴۷۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۵ دی ۱۳۹۲
مدافع استقلال با گذاشتن تصویری در اینستاگرامش به سبک هواداران از مهاجم ناکام آبی ها حمایت کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام، آرش برهانی پس از تعویض در بازی دیروز حرکاتی جنجالی از خودش به نمایش گذاشت. وی ابتدا با عصبانیت و به سبک علی کریمی لگد محکمی به کلمن زد و سپس روی نیمکت ننشست و مستقیم به رختکن رفت.

 

اینها کافی بود تا امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی مواضع تندی علیه وی اتخاذ کند: «فیلم بازی را می‌بینم و اگر آرش چنین کاری کرده باشد دیگر جایی در استقلال ندارد. همین الان فیلم بازی را خواهم دید و اگر برهانی چنین حرکتی را انجام داده باشد تا زمانی که من در استقلال هستم او را در این تیم نخواهید دید

 

از سوی دیگر، بازیکن جایگزین او یعنی هاشم بیگ زاده هم یک پاس گل خوب به نظری داد و این پاس گل عصبانیت برهانی را دوچندان کرد.

 

پس از بازی هم عده ای از اعضا و کادر تیم استقلال سعی داشتند حرکت برهانی را توجیه کنند اما نکته قابل تامل طریقه حمایت مدافع استقلال از برهانی است. جایی که او با انتشار تصویری در اینستاگرامش دقیقا حرف های قلعه نویی را هدف قرار داده است.

 

وی که چندی پیش اختلافاتش با سرمربی استقلال رسانه ای هم شد، با نوشتن این شعار "تا خونمون آبیه، آقای گل برهانیه" ضمن حمایت از هم تیمی خود حمله ای کنایه آمیز هم به صحبت های قلعه نویی داشت.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها