کد خبر: ۱۹۴۶۱۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۱۴ دی ۱۳۹۲
محمد رويانيان مي‌گويد زمين و زمان به استقلال کمک مي‌کنند تا اين تيم بازي‌هايش را ببرد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس پيش از شروع جشن 50 سالگي اين باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما صندوق ورزشي پرسپوليس در بورس را راه‌اندازي کرده‌ايم و از همه‌ي هواداران پرسپوليس مي‌خواهم که هر چقدر که مي‌توانند در اين صندوق پول بريزند. آنها مي‌توانند سود خود را هم بگيرند. اين پول به هيچ عنوان در باشگاه نمي‌آيد و به چرخه بانکداري و بورس کشور مي‌رود. پولدارهاي پرسپوليس بياييد!

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: سودي که اين صندوق براي پرسپوليس خواهد داشت فقط براي توليد بازيکن در تيم‌هاي پايه و توسعه مدارس فوتبال و آکادمي استفاده مي‌شود. اين صندوق نيکوکاري، ارزشي و ورزشي است.

رويانيان درباره‌ي اين‌که گفته بود دو فرد پولدار را به هيات مديره اين باشگاه خواهد آورد و اين‌که يکي از افراد مورد نظرش بابک زنجاني بوده يا خير، گفت: اين دو نفر هيچ مشکلي ندارند. بابک زنجاني هم خدمت زيادي به مملکت کرده و به پرسپوليس هم کمک کرده است. من کاري به مسائل قضايي ندارم. مسوولان قضايي ما عادل هستند. خود من زماني ضابط قوانين آنها بودم و هنوز هستم. با اين حال اميدوارم در اين ورزش به کساني که مي‌خواهند پول خرج کنند بها داده شود.

او در پاسخ به اين سوال که شما امروز آن دسته از پيشکسوتان باشگاه استقلال را دعوت کرده‌ايد که حتي اين باشگاه آدرس آنها را هم نمي‌داند، گفت: خداوکيلي اين کار ما براي کري‌خواني نبود. البته من نمي‌دانم استقلال چگونه مي‌برد. نمي‌دانم شانس است يا چيز ديگري. زمين و زمان و هوا و دريا و خلاصه همه چيز به استقلال کمک مي‌کنند که ببرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا پروين به جشن باشگاه خواهد آمد يا خير، گفت: نمي‌دانم. ما او را دعوت کرده‌ايم. من هم با کسي قهر نيستم. باشگاه همه‌ي پيشکسوتان را دعوت کرده، هرکسي بيايد روي سر ما جاي دارد و هرکسي که نيايد هم ما او را دوست داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها