کد خبر: ۱۹۴۲۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۲ دی ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال دسته یکی فولاد یزد با تاکید بر این که خود را مقصر اصلی ناکامی‌های این تیم و قرار گرفتن در قعر جدول مسابقات می‌داند، تصریح کرد: مدیرعامل تیم حق دارد هر گونه که بخواهد در مورد من تصمیم‌گیری کند.


مهدی دینورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد یزد در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران با بدشانسی‌های زیادی مانند مصدومیت بازیکنان و یا ناهماهنگی میان آنها مواجه بوده است که همین امر باعث شد آنها نتوانند علی‌رغم حمایت‌های همه جانبه مدیریت باشگاه و هواداران یزدی جایگاهی بهتر از قعر جدول شرده‌بندی را تنها با یک برد از 13 بازی به دست بیاورند. البته من خودم را در این ناکامی مقصر اصلی می‌دانم و از آن فرار نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد درباره آخرین بازی این تیم مقابل نیروی زمینی تهران و باخت دو بر صفر در خانه نیز، گفت: متاسفانه بازی تیم ما اصلا قابل قبول نبود و خیلی بد کار کردیم. تعدادی از بازیکنان اصلی تیم مصدوم بودند که بازیکنان جدید به هیچ وجه نتوانستند جای آنها را به خوبی پر کنند و همین امر باعث شده در خانه مغلوب حریف شویم. درباره عملکرد تیم در این بازی حرفی برای گفتن ندارم.

وی درباره وضعیت حال حاضر فولاد یزد و خطر سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال ایران،‌ خاطر نشان کرد: متاسفانه وضعیت خوبی نداریم،‌ اما امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم با ورود بازیکنان جدید که خریداری کردیم و هم‌چنین رسیدن بازیکنان مصدوم عملکرد بهتری داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

دینورزاده درباره احتمال برکناری‌اش از سوی مدیریت تیم نیز، تصریح کرد: مدیریت تیم در این باره حق دارد، چرا که تا به حال تمامی امکانات مورد نیاز را برای موفقیت تیم مهیا کرده و دست از حمایت بر نداشته است. مجموعه تیم فولاد و در راس آن خود من به هیچ وجه خوب کار نکرده‌ایم و من خودم را مقصر اصلی این وضعیت می‌دانم. آنها مختارند که هر کاری را که صلاح می دانند انجام دهند.

سرمربی فولاد یزد در پایان عملکرد داوران در سه بازی آخر این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما در این سه بازی آخر یک برد، یک تساوی و یک باخت داشتیم، اما عملکرد داوران واقعا خوب و رضایت بخش بود که جا دارد از آنها تشکر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها