کد خبر: ۱۹۴۱۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۱ دی ۱۳۹۲
تشکیل کارگروه‌های طرح و برنامه راهیان نور اسفند ماه 1392ستاد شهید صیاد شیرازی
به گزارش 598 به نقل از دفتر روابط عمومی ستاد راهیان نور مؤسسه فرهنگی هنری طلایه داران نورآفاق، در تشریح برنامه‌های راهیان نور جنوب سال جاری اعلام کرد:
کارگروه‌های اجرائی تمامی برنامه‌های راهیان نور، مانند کارگروه‌های فرهنگی، پشتیبانی، مقرها، تیمها، فضاسازی و ... از ابتدای آبان ماه تشکیل شده است و هر گروه بنابر فعالیت مقتضی خود،جلسات متعدد برگزار نموده و نقاط قوت وضعف و انتقادات و پیشنهادات سالهای گذشته را بررسی کرده¬اند تا ان¬شاءالله در اجرای برنامه راهیان امسال،بهترین برنامه¬ها را بتوانیم ارائه نماییم.
آقای طباطبایی افزود:
به حول و قوه الهی طبق سنوات گذشته در دی¬ماه سال جاری ثبت نام از کاروانها آغاز میگردد و مسئولین کاروانها میتوانند از تاریخ 07/10/92 جهت ثبت نام کاروان خود با دفتر روابط عمومی ستاد تماس گرفته و تاریخ مورد نظر خود را اعلام نمایند.
لازم بذکر است شروع برنامه بازدید زائرین از تاریخ 10/12/92 خواهد بود و امسال،تغییرات خوبی در نحوه اجرا و بازدید از یادمانها و مناطق عملیاتی در سیکل این ستاد صورت گرفته است که تلاش تمامی خدمتگذاران این ستاد بر این مبنا استوار است که به بهترین شکل ممکن،زائرین عزیز از حداقل فرصت حضور در مناطق بتوانند بهترین استفاده را داشته باشند.
مسئول روابط عمومی ستاد شهید صیاد اعلام کرد:
یکی دیگر ازبرنامه¬هایی که این ستاد امسال،بطور قطع بدنبال تحقق آن خواهد بود،بنابر فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اردوها بصورت تفکیکی خواهران و برادران است که امیدوارم با همکاری مسئولین کاروانها بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
لذا پذیرش کاروانهای خواهران و برادران بصورت یک روز در میان خواهد بود. مسئولین کاروانها میتوانند درخواست تاریخ مورد نظر خود را پس از تنظیم با دفتر روابط عمومی ستاد هماهنگ کنند.
در پایان یادآور می¬شود برنامه¬های دیگری که بایستی کاروانها از آنها اطلاع داشته باشند در روزهای آینده از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها