کد خبر: ۱۹۴۱۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سرمربی یکی از تیم‌های باشگاهی فوتبال بلغارستان برای اخراج کرده یکی از بازیکنان تیم خود به بهانه عجیب و غریب متوسل شد.

به گزارش 598 به نقل از تسنیم ، مارتین دیمیتروف، بازیکن تیم لکوموتیو صوفیه بلغارستان ادعا کرد سران این تیم او را بدون هیچ اطلاع و هشدار قبلی و با بهانه‌ای عجیب و غریب از ترکیب تیم برای بازی مقابل لودوگورتس کنار و حالا او را در فهرست فروش باشگاه گذاشته‌اند.

 

دیمیتروف 26 ساله ادعا کرد استفان گنوف، سرمربی لکوموتیو صوفیه،  پس از بازی با لودوگورتس در ملاقاتی که با رئیس باشگاه داشته است عذر بازیکن خود را خواسته و خواستار اخراج او از تیم شده است.

 

دیمیتروف در گفت‌وگو با سایت BGsport اظهار داشت: روز بعد از بازی از طریق رسانه‌ها فهمیدم که از تیمم اخراج شده‌ام. کمی بعد هم کریستین دوبرف، مدیر باشگاه لکوموتیو صوفیه با من تماس گرفت تا بگوید که گنوف دیگر در برنامه‌هایش روی من حساب نمی‌کند.

 

وی افزود: گنوف به دوبرف گفته بود باید مرا اخراج کند، چون از من خواسته بوده که مقابل لودوگورتس به میدان بروم اما من حرف او را نشنیده گرفته‌ام تا به حمام گِل بروم. این بهانه‌ها چیزی نیست که هرگز بشود از یک فوتبالیست حرفه‌ای شنید. واقعاً شوکه و ناراحت شده‌ام، چون لکوموتیو صوفیه تیم دوران کودکی من بود.

 

تیم لکوموتیو صوفیه در بازی که دیمیتروف از حضور در آن محروم شد با نتیجه تحقیر‌آمیز 4 بر صفر برابر لودوگورتس باخت و به رده دهم سقوط کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها