کد خبر: ۱۹۳۹۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي اسپانيا به بازيکنانش هشدار داد نبايد مغرور باشند و با عناوين قهرماني که در سال‌هاي اخير کسب کرده‌اند، خوش باشند.

 

تيم ملي فوتبال اسپانيا که قهرمان 2 دوره اخير جام ملت‌هاي اروپا و جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي شده است در فينال جام کنفدراسيون‌هاي 2013 با نتيجه 3 بر صفر مغلوب برزيل، ميزبان رقابت‌ها شد.

به گزارش تسنيم، ويسنته دل‌بوسکه، سرمربي اسپانيا به روزنامه «آس» گفت: بازيکنان ما بازيکناني هستند که به عناوين خيلي مهمي دست يافته‌اند و تقريباً مي‌شود گفت که در سال‌هاي اخير هر چيز ممکن را به دست آورده‌اند. آنها در مقايسه با 5 يا 6 سال گذشته همه چيز را به نوعي متفاوت مي‌بينند و همين تنها موضوعي است که از آن مي‌ترسم. بازيکنان ما بايد متواضع و فروتن باشند. ما بايد گذشته را به فراموشي بسپاريم و نبايد با عناويني که در سال‌هاي اخير به دست آورده‌ايم خوش باشيم.

وي افزود: ما پا به جام جهاني ديگري خواهيم گذاشت که رقابتي متفاوت در کشور و قاره‌اي متفاوت است. ما بايد با همان روحيه‌اي که پا به رقابت‌هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي گذاشتيم به برزيل سفر کنيم و اين مهم‌ترين نکته است.

سرمربي 60 ساله ماتادورها که شاگردانش در گروه B جام جهاني 2014 با تيم‌هاي شيلي، استراليا و هلند هم‌گروه است، تصريح کرد: تواضع فقط يک واژه نيست. وقتي صحبت از تواضع و فروتني مي‌کنم به اين دليل است که راه به موفقيت رسيدن را مي‌دانم. اسپانيا تيم خوبي دارد و دليلي ندارد از رقبا بترسيم ولي نبايد احتياط را هم کنار بگذاريم.

دل‌بوسکه اظهار داشت: ما تيمي هستيم که قادر به شکست هر حريفي هستيم ولي در جام جهاني رقباي قدرتمندي به خصوص از منطقه آمريکاي جنوبي از جمله برزيل، کلمبيا، آرژانتين و شيلي حضور دارند. از منطقه اروپا هم تيم‌هايي مانند آلمان، هلند و پرتغال مدعي قهرماني هستند و بايد به تمامي آنها احترام گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها