کد خبر: ۱۹۳۸۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۰ دی ۱۳۹۲
استاندار قم با اشاره به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: ایشان در این دیدار تاکید فرمودند اجازه ندهید سوء استفاده کنندگان و فتنه گران به استانداری نزدیک شوند.
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم با اشاره به دیدار خود با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گفت: در این دیدار که هشتم دی در تهران انجام شد، مقام معظم رهبری مسئولیت استانداری آن هم در قم را ویژه و خطیر عنوان کردند و فرمودند: فرصت خدمت به مردم شربف قم و مراجع عظام را قدر بدانید.


استاندار قم در ادامه افزود: مقام معظم رهبری ضمن ابلاغ سلام به مراجع عظام تقلید و مردم بزرگوار قم و مسئولین استان،اظهار امیدواری کردند: همه در تحقق آرمان های انقلاب موفق باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر اتحاد و همدلی را مورد توجه قرار داد و گفت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این دیدار خاطر نشان کردند: مسئولین استانی باید با اتحاد و همدلی در خدمت به مردم،کوشا و استان قم را از هر جهت نمونه کنند.

 

استاندار قم افزود: مقام معظم رهبری در پایان تاکید کردند که اجازه ندهید سوءاستفاده کنندگان و فتنه گران به استانداری نزدیک شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش افزود: به منظور ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مراجع عظام تقلید، همچنین پیام رییس محترم جمهور در آینده به دیدار مراجع بزرگوار خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها