کد خبر: ۱۹۳۷۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۴۲     ۱۰ دی ۱۳۹۲
دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: با رسانه‌ها و عده‌ای که به شخصیت پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) جسارت می‌کنند، برخوردهای شدیدتری شود.
 به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری در همایش 9 دی که امشب در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: باید حماسه 9 دی را هر ساله گرامی داشته و هرگز آن را از یاد نبریم.

وی ابراز داشت: در این روز مردم با پیروی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب توانستند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند و این مهم اتفاق مهمی در این انقلاب بود که باید از آن برای خنثی کردن فتنه‌های بعدی دشمنان درس گرفت.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بیان کرد: در زمان‌های مختلف انقلاب اسلامی ولایت‌مداران و دلیرمردان جان، هستی و خون خودشان را برای انقلاب و نظام اسلامی اهدا کردند تا بتوانند این انقلاب را در کشور ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه رحلت پیامبر اکرم (ص) مصیبت بزرگی است که قابل مقایسه با سایر مصیبت‌های عصمت و طهارت نیست، یادآور شد: این مهم بزرگترین مصیبت مسلمانان است چراکه در این روز ارتباط خدا با انسان از طریق وحی با رحلت ایشان قطع شد و این مصیبت بسیار بزرگی است.

این مسئول با بیان اینکه دین حیات‌بخش است و انسان را از زندگی حیوانی به اوج کمال انسانی هدایت می‌کند، ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) با این دین توانست انسانی که هیچ ارتباطی با خدا نداشت و وحی، شریعت و دین را نمی‌شناخت به راه راست هدایت کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اذعان داشت: پیامبر اکرم (ص) انسان‌های جاهل را آگاه کرد و به آنان دانش آموخت به طوری که قطب علم و ادب در دنیا و کشورهای دیگر به سوی ملت اسلامی سرازیر شد تا با به‌کارگیری علم و دانش این جامعه به سوی پیشرفت حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه همه ما در کمبودهای معرفی شخصیت پیامبر اکرم (ص) مقصر هستیم، اظهار داشت: از گذشته تا به امروز می‌بینید که به ساحت مقدس این پیامبر (ص) توهین می‌شود و حتی عده‌ای در روزنامه‌های داخلی که شاید تاسیس آنها از پول بیت‌المال بوده به ارزش‌های دینی مردم کشور ما جسارت می‌کنند.

اختری ادامه داد: روزنامه‌ای با توهین کردن به ساحت مقدس امام علی (ع) ایشان را خشونت‌طلب دانستند در حالی که این کذب محض است و باید با این روزنامه‌ها برخورد شدیدتری شود تا هیچ رسانه‌ای جرات نکند چنین گستاخانه و به راحتی در کشور به ارزش‌های دینی و مقدس توهین کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) نماد و سنبل واقعی مهر، عطوفت، کرامت و بخشش هستند، خاطرنشان کرد: ما باید در راستای معرفی شخصیت ایشان به آحاد جامعه تلاش کنیم تا آنان بیشتر با ایشان آشنا شوند و در تحقق اهداف این پیامبر (ص) گام‌های به‌سزایی بردارند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) با یتیم‌ها مهربان، با اسرا عطوفت و گرفتاری‌های مردم را برطرف می‌کرد و در نجات امت خود تلاش می‌کرد تا آنان با خدا خود بیشتر آشنا شوند و از ظلمت و تاریکی به روشنی هدایت و در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: امروز نیز باید آحاد جامعه با تاسی از اعمال پیامبر اکرم (ص) در رفع گرفتاری‌های محرومان و مستضعفان پیش‌قدم باشند و یکدیگر را کمک کنند تا همه قشرهای مختلف مردم با وحدت و یکپارچگی به برپایی جامعه اسلامی که مدنظر ایشان است برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها