کد خبر: ۱۹۳۶۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۹ دی ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ گفت: ما مجالي براي تغيير زمان دربي نداريم.
مهدي تاج درخصوص جلسه‌اش با عليرضا منصوريان تشريح کرد: ما در واقع نمي‌توانيم تاريخ دربي را تغيير دهيم و مجالي براي اين فرصت نيست. من مسائل تعويق را هم در نظر گرفته‌اما اما در هر صورت بايد 20 فروردين‌ماه ليگ را به اتمام برسانيم. ما امروز سعي مي‌کنيم برنامه 4، 5 هفته برنامه ليگ را اعلام کنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: تيمي که بيش از 3 ملي پوش دارد ممکن است بازي‌هايش لغو شود به همين جهت ديدار ذوب‌آهن و نفت ممکن است تغيير کند قطعا اگر سه بازيکن آنها باقي بماند بازي آنها به تعويق خواهد افتاد.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه برخي مربيان از جمله علي دايي اعلام کرده‌اند به تيم زير 22 سال بازيکن نمي‌دهد گفت: کسي نبايد از منصوريان انتظار قهرماني داشته باشد آنها روز گذشته بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و نشان داديم که اين فضا در کشور ما وجود دارد که مي‌توانيم کره جنوبي را شکست دهيم اما ليگ ما در اولويت قرار دارد که بتوانيم به موقع به اتمام برسانيم منتها پرسپوليس هم حق دارد بازيکنان تاثيرگذارش هستند و مي‌خواهد آنها را در اختيار داشته باشد.

تاج در مورد اينکه با اين تفاسير او از منصوريان مي‌خواهد که صادقيان و مسلمان را به تيم ملي دعوت نکند تصريح کرد: شب گذشته با منصوريان مفصل صحبت کرديم به هر حال کفاشيان مسئول فوتبال است جلسه‌اي دوشنبه هفته آينده قرار است برگزار کنيم و نبي هم حاضر شود و برنامه‌هاي کامل تيم‌ملي براي سال آينده داده شود تا بتوانيم برنامه‌ريزي نيم‌فصل را انجام دهيم.

وي خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان اين است که برنامه کلي ليگ سال آينده را مشخص کنيم امسال نتوانستيم اين کار را کنيم اما اميدوارم براي سال آينده برنامه نيم‌فصل را مهيا کنيم.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه منصوريان با عدم حضور بازيکنان ناراضي است گفت: منصوريان هم حق دارد وقتي به او تيم ملي را مي‌دهند بايد بهترين نتايج گرفته شود. فکر مي‌کنم در اين جلسه تکليف مشخص شود و شرايط بهتر شود.

من پيشنهاد دادم که تيم علي دوستي که در نيجريه حضور داشت را نگه داريم هم‌اکنون هم معتقدم بايد تيم منصوريان را حفظ کنيم عمده اين بازيکنان نمي‌توانند در مسابقات المپيک حاضر شوند اما خوب است که بنا به شرايط تيم را دور يکديگر جمع کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها