کد خبر: ۱۹۳۵۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۹ دی ۱۳۹۲
از نظر آمار برد و باخت‌های مربیان هم شرایط کاملا به نفع قلعه‌نویی است. او تا به حال به پرسپولیس نباخته است و در فکر حفظ این رکورد است.
به گزارش 598 به نقل از بانک ورزش ، همان‌طور که می دانید دربی تهران روز 27 دی ماه برگزار می شود و حساس‌ترین دیدار فصل رقم خواهد خورد. در این مطلب، نگاهی داریم به بازی‌های دو تیم قبل از رویارویی با هم.
به گزارش بانک ورزش، از نظر شرایط روحی و روانی، پرسپولیسی‌ها شرایط بهتری دارند. آنها که پس از مدت‌ها صدر جدول را دیده‌اند حسابی ذوق‌زده شده اند و معتقدند خیلی از استقلال سرتر هستند. با این حال عملا در جدول فاصله ای بین این دو تیم حس نمی شود. استقلالی‌ها برای پیروزی در این بازی همان‌قدر شانس دارند که رقیب قرمزپوش. اما مشخص نیست چرا بازیکنان پرسپولیس در تمرینات اینقدر راحت از برد حرف می زنند. آن هم برد در دی ماه که تا به حال برای هیچ کدام از دو تیم سابقه نداشته است. با نگاهی به جدول مسابقات متوجه خواهید شد استقلال پیش از رویارویی با پرسپولیس، کار به مراتب راحت‌تری دارد. آنها هفته بعد در تهران به مصاف راه‌آهن (تیم سیزدهم جدول) می‌روند که در این دیدار روی کاغذ میهمان هستند. سپس باید به مصاف همنام خوزستانی بروند و در استادیوم آزادی پذیرای استقلال خوزستان (تیم نهم جدول) باشند و سپس برای دربی آماده شوند. از آن سو، پرسپولیسی‌ها با نفت تهران ( تیم سوم جدول) دیدار خواهند کرد و سپس به اهواز می‌روند و مقابل فولاد خوزستان (تیم چهارم جدول) صف‌آرایی می‌کنند. سرخپوشان پس از این دو دیدار سنگین به مصاف رقیب دیرینه و تیم دوم جدول یعنی استقلال می‌روند و بعد از این دیدار هم باید به تبریز سفر کنند و با گسترش فولاد (تیم یازدهم جدول) دیدار کنند. استقلال بعد از دربی هم این شانس را دارد که مجددا در تهران میزبان ذوب آهن (تیم چهاردهم جدول) باشد. مطمئنا برگزاری 4 بازی در تهران برای استقلال به مراتب راحت‌تر از بازی‌های پرسپولیس است که باید سه تیم بالای جدول و سپس گسترش فولاد باانگیزه را مقابل خود ببیند.
از نظر آمار برد و باخت‌های مربیان هم شرایط کاملا به نفع قلعه‌نویی است. او تا به حال به پرسپولیس نباخته است و در فکر حفظ این رکورد است.
در پایان تنها زمان است که نشان می دهد این بار کدام تیم بازی بهتری انجام می دهد و چه رکوردهایی در این دیدار جابجا خواهد شد. چیزی که مشخص است، هواداران دیگر از مساوی متنفر شده اند و دوست دارند این دیدار یک برنده داشته باشد. مطمئنا این خواسته زیادی نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها