کد خبر: ۱۹۳۵۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۹ دی ۱۳۹۲
الا كه گل محمدي پاي خود را از داستان اين اعتراض‌ها كنار كشيده دو حالت پيش رو دارد، يا بازيكنانش را به تيم اميد مي‌دهد و بازي ها به تعويق نمي‌افتد كه در اين صورت اگر بازي با پرسپوليس را ببرد، توان فني اش را به رخ علي دايي مي‌كشد و در غير اينصورت بهانه‌اي براي توجيه شكست دارد. اگر هم با درخواست باشگاه‌ها موافقت شود و بازي ها به تعويق بيفتد، باز هم يحيي تا هميشه يكي از حاميان تيم زير 22 سال شناخته مي‌شود كه نهايت همكاري را با فدراسيون داشته است!
بانك ورزش - برخلاف ذوب‌آهن و پرسپوليس، نفت تهران هيچ اعتراضي ندارد به دو بازيكني كه تيم ملي زير 22 سال مي‌خواهد از تيمش بگيرد. اوضاع به گونه اي است كه اگر تصميم‌گيري به عهده يحيي گل محمدي بود و باشگاه اجازه مي‌داد، حتي تا سقف سه بازيكن را هم حاضر بود به منصوريان بدهد و خودش بدون كوچكترين بازي هايش را ادامه دهد.
اين ادعاي يحيي در حالي است كه علي دايي و سعيد آذري تمام تلاش خود را مي كنند تا حرف خود را به كرسي بنشانند و درصورت دادن 2 بازيكن به زير 22 ساله‌ها، بازي‌هايشان را  به تعويق بيندازند. هرروز مصاحبه جديدي انجام مي دهند و غيبت دو بازيكن جوان خود را باعث ضربه خوردن به تيم خود مي‌دانند. در اين شرايط يحيي گل محمدي ناگهان از راه مي‌رسد و تأكيد مي‌كند كه كوچكترين مشكلي با دعوت دو بازيكن به تيم اميد ندارد و حتي تا 3 بازيكن را هم مي‌تواند به اين تيم بدهد كه ظاهراً باشگاه ا اين مورد دوم كاملاً مخالف است! باشگاه نفت البته مثل يحيي بي‌تفاوتي خود را نسبت به دعوت بازيكنان به تيم اميد نشان نمي‌دهد و ظاهراً بدش نمي‌آيد در صورت پيگيري‌هاي پرسپوليس و ذوب‌آهن براي لغو بازي ها، از اين دو باشگاه حمايت كند. چه بسا كه وقتي درباره بازي با پرسپوليس از مسوولان باشگاه و سرپرست تيم مي‌پرسيم، هنوز هم رگه‌هايي از اميد را مي توان در صحبت هاي آن‌ها پيدا كرد تا در انتظار لغو بازي هايشان باشند.
به همين خاطر است كه اظهار بي تفاوتي و انعطاف گل محمدي مقابل اين موضوع را مي‌توان به حساب سياست ويژه اين سرمربي براي بازي حساس او مقابل پرسپوليس دايي است. اين بازي كه بدون شك براي شخص يحيي از حساسيت و اهميت فوق‌العاده‌اي برخوردار است و شرايط خاصي را براي سرمربي نفت به وجود آورده. تا جاييكه او مي‌داند با اعلام بي‌طرفي مقابل تيم اميد معامله دو سر بردي را انجام داده كه در هر صورت به سود يحيي تمام خواهد شد.
يحيي مي‌داند كه حرفش مقابل فدراسيون به اندازه سعيد آذري و علي دايي برش ندارد، پس بيهوده خودش را براي درافتادن به فدراسيون نشين‌ها خسته نمي‌كند. چرا كه آن‌ها اگر بخواهند تصميم‌شان را عوض كنند قطعاً براي آرام كردن هياهوي احتمالي علي دايي به حرف او گوش خواهند داد نه يحيي! علاوه بر اين، حالا كه گل محمدي پاي خود را از داستان اين اعتراض‌ها كنار كشيده دو حالت پيش رو دارد، يا بازيكنانش را به تيم اميد مي‌دهد و بازي ها به تعويق نمي‌افتد كه در اين صورت اگر بازي با پرسپوليس را ببرد، توان فني اش را به رخ علي دايي مي‌كشد و در غير اينصورت بهانه‌اي براي توجيه شكست دارد. اگر هم با درخواست باشگاه‌ها موافقت شود و بازي ها به تعويق بيفتد، باز هم يحيي تا هميشه يكي از حاميان تيم زير 22 سال شناخته مي‌شود كه نهايت همكاري را با فدراسيون داشته است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها