کد خبر: ۱۹۳۳۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۰۸ دی ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال ملوان گفت: به نظر من داوران با دو تيم استقلال و پرسپوليس مهربان‌تر هستند.
مازيار زارع پس از شکست دو بر صفر ملوان مقابل استقلال در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي عنوان کرد: اصلا خوب نبوديم و حق استقلال بود که در اين بازي به برتري برسد.

به گزارش فارس،وي در مورد مسائلي که در مورد پستش در تيم ملي مطرح شده، اظهار داشت: من در جريان اين موضوع نيستم. قرار بود تعاملي صورت بگيرد و براي من فرقي نمي‌کند، فقط مي‌خواهم کمک کنم. سرمربي تيم ملي با سرمربي ما قرار بود تعاملي داشته باشند و با يکديگر صحبت کردند.

بازيکن ملوان با اشاره به قضاوت داور در ديدار با استقلال تصريح کرد: من در مورد داوري صحبت نمي‌کنم اما مي‌خواهم به نکته‌اي اشاره کنم. اينکه علت اخراج رافخايي چه بوده است بازيکن حريف بازيکن ما را از وسط نصف مي‌کند اما به او کارت داده نمي‌شود. در ديدار هفته گذشته مقابل پرسپوليس پيام صادقيان که از بازيکنان خوب هم هست و کاري به او ندارم چنين اتفاقي افتاد اما داور کارت نشان نمي‌دهد.

زارع خاطرنشان کرد: پرسپوليس و استقلال درست است که هوادار دارند اما چرا بايد اينگونه براي آنها قضاوت شود. مگر رافخايي چه گفت که داور آن را اخراج کرد. من روي زمين افتاده بودم که ديدم بازيکنان استقلال خوشحالي مي‌کنند با خودم گفتم اگر غلام‌نژاد اخراج شده باشد که چرا بازيکنان استقلال خوشحالي مي‌کنند. بلند شدم ديدم داور رافخايي را اخراج کرده است.

وي افزود: مگر رافخايي چه کاري انجام داد او پس از اينکه داور به او کارت زرد نشان داد براي فغاني دست زد. در ديدار تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا بزن و بکش است و همديگر را هل مي‌دهند اما کارتي نمي‌گيرند. فکر مي‌کنم داور براي دو تيم پرسپوليس و استقلال مهربان‌تر قضاوت مي‌کنند. مخصوصا فغاني که در زمين بازي بد هم صحبت مي‌کند. من به عنوان کاپيتان تيم مي‌خواهم با داور صحبت کند اما او قيافه‌اش را به گونه‌اي مي‌کند که اصلا حرف نزنم.

زارع تاکيد کرد: داور توپ را براي چند متر عقب و جلو مي‌کرد و اين مسائل روي بحث رواني بازيکنان تاثيرگذار است. به هر حال داوران براي استقلال پرسپوليس مهربان هستند مخصوصا فغاني که در زمين بازي بد صحبت مي‌کند و برخورد او با بازيکنان خوب نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها