کد خبر: ۱۹۳۳۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۰۸ دی ۱۳۹۲

شغل بادیگارد ها یا همان محافظین شخصی این است که از افراد معروف محافظت کنند، ولی گاهی خودشان هم به شهرت زیادی می رسند. شهرت بادیگاردها ربطی به مهارت های آنها ندارد، بلکه بیشتر به زندگی شخصی آنها مربوط می شود. در اینجا ده نفر از مشهورترین محافظین شخصی دنیا را معرفی کرده ایم و وضعیت فعلی آنها در خصوص حرفه شان را توضیح داده ایم.

معروف ترین بادیگارد ها در دنیا+عکس

۱۰٫ ریشان دیویس، وضعیت: فعال
اولین نفر در لیست ما، بادیگارد فعالی به نام ریشان دیویس است که بخاطر برنامه تلویزیونی خودش که Rob and Big نام داشت و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ رو آنتن رفت، معروف شد. بعد از پخش این برنامه او به حرفه خود ادامه داد و حالا برای خودش کسب و کاری در حوزه پوشاک دست و پا کرده و گاهی هم در برنامه های تلویزیونی ظاهر می شود. او بخاطر هیکل درشتش هم شهرت دارد.

معروف ترین بادیگارد ها در دنیا+عکس

۹٫ میکولا ملنیچنکو، وضعیت: آسیب دید و بازنشسته شد
میکولا بادیگارد لئونید کوچما، رئیس جمهور اوکراین بود. او بین سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ مکالمات رئیس جمهور را ضبط کرد و بعد از گردآوری مدارک و ادله کافی در مورد خطاها و تخلفات رئیس جمهور، از کشور فرار کرد و مدارک را فاش کرد. نوارهای او نشان می دادند که کوچما دستور ربودن و قتل گئورگی گونگادزه ژورنالیست را داده و به عراق اسلحه غیرقانونی فروخته بود. میکولا به ایالات متحده رفت و پناهندگی سیاسی گرفت.

معروف ترین بادیگارد ها در دنیا+عکس

۸٫ چاک زیتو، وضعیت: بازنشسته
آقای چاک زیتو دوران حرفه ای مدید و پرحرف و حدیثی داشته است. او در سن ۱۷ سالگی با ترک تحصیل از دبیرستان، به عنوان بوکسور آماتور و کارگر معمولی شروع به کار کرد. او بعدها به گروه موتورسیکلت فرشته های جهنم پیوست و در نهایت یک شرکت امنیتی به نام "خدمات حفاظت شخصی فرشته های جهنم” تأسیس کرد. آقای زیتو بادیگارد لورنا لافت شد که او نیز خیلی زود او را به دوستانش در هالیوود معرفی کرد. این باعث شد که زیتو شرکت امنیتی خود را تحکیم کند و بعداً به عنوان بدلکار و بازیگر وارد سینما شود. او حالا روی بازیگری تمرکز کرده و دیگر بادیگارد نیست.

معروف ترین بادیگارد ها در دنیا+عکس

۷٫ برودوس کلی، وضعیت: بازنشسته
برودوس با دو متر و چهار سانتیمتر قد و ۱۸۰ کیلوگرم وزن خیلی زود در هر جمعی شناخته می شد. نام اصلی او جرج موردوچ بود و بعداً نام صحنه برودوس کلی را برای خود انتخاب کرد. او حالا بازنشسته شده، ولی کارش را با بادیگارد شدن برای اسنوپ داگ آغاز کرد. در سال ۲۰۰۶ او تصمیم گرفت از این کار بازنشسته شود و کارش را به عنوان کشتی گیر WWE آغاز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها